خانواده تبریزی منزل مسکونی خود را به آموزش و پرورش مهاباد اهدا کرد
خانواده تبریزی منزل مسکونی خود را به آموزش و پرورش مهاباد اهدا کرد

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: یک خانواده خیر تبریزی در یک اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه یک واحد منزل مسکونی خود به ارزش ۱۴ میلیارد ریال را به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کرد. احمد رحمانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این زن و شوهر خیر که ستاره مبلغی و […]

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: یک خانواده خیر تبریزی در یک اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه یک واحد منزل مسکونی خود به ارزش ۱۴ میلیارد ریال را به آموزش و پرورش این شهرستان اهدا کرد.

احمد رحمانی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این زن و شوهر خیر که ستاره مبلغی و عبدالحسین محسنی نام دارند و هر دو پزشک هستند ، یک واحد آپارتمان خود واقع در کوی ولیعصر تبریز را با مساحت ۲۰۰ مترمربع و به ارزش ۱۴ میلیارد ریال به آموزش و پرورش مهاباد اهدا کردند.
وی اضافه کرد: این دو خیر ملک شخصی خود را به صورت صلحی و به شرط عمری برای احداث یک باب دبیرستان و یا دبستان دخترانه در داخل شهر مهاباد به این امر خیر اختصاص دادند.
رحمانی گفت: اهدای این واحد مسکونی با حضور کارشناس مس‍ول امور حقوقی و املاک آموزش و پرورش مهاباد و با انجام تشریفات کامل قانونی انجام شده است.
مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد افزود: این دو پزشک انگیزه خود از این اقدام خداپسندانه را کمک به تامین فضای آموزشی لازم به منظور تحصیل دانش آموزان عنوان کرده اند.
وی با تقدیر از این عمل نیکوکارانه این خانواده تبریزی گفت: فرهنگ اهدای املاک شخصی به منظور احداث مدرسه و فضاهای آموزشی در چند سال اخیر در بین مردم نهادینه شده و به خوبی رواج پیدا کرده است که این امر می تواند کمک بسیار خوبی برای آموزش و پرورش در راستای توسعه فضای های آموزشی به ویژه در مناطقی که با تراکم دانش آموزی مواجه است ، باشد.
وی بیان کرد: با توسعه فضاهای آموزشی ، نوسازی و هوشمندسازی مدارس ، ضمن بهرمندی دانش آموزان از فضای استاندارد آموزشی ، کیفیت آموزش نیز ارتقاء پیدا می کند.
به گزارش ایرنا ، بیش از ۳۸ هزار دانش آموز در شهرستان مهاباد با ۲۱۵ هزار نفر جمعیت در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.