تحقق اقصاد مقاومتی مانع تاثیرگذاری تحریم‌ها می‌شود
تحقق اقصاد مقاومتی مانع تاثیرگذاری تحریم‌ها می‌شود
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مشکلات مالی فعلی حل شدنی هست، گفت: مسئولان باید نگاهشان به داخل باشد و اگر اقتصاد مقاومتی تحقق یابد، هیچ تحریمی بر کشور و نظام مالی ما تاثیرگذار نخواهد بود.

به گزارش عصرتبریز، سردار پاسدار اصغر عباسقلی زاده در همایش جبهه مقاومت در دانشگاه بناب، اظهار کرد: قرآن کریم این پیام را می رساند که ملت یهود و نصاری از ملت مسلمان راضی نخواهند بود و برای ملت مسلمان در صورت تحقق شرط اطاعت از امام و رهبری تضمینا‌هایی در قرآن مبین اشاره شده است که می فرماید «وکان حقاً علینا نصر المومنین».

وی با اشاره به اینکه دشمن ایران قراردادهایی است که توسط امریکا دیکته شده و در داخل تصویب می شوند، گفت: با دشمن نباید ملاحظه و معامله کرد بلکه تنها راه نجات از شر دشمن و رسیدن به قله های افتخار فقط اطاعت از ولایت و رهبری است.

وی ضمن اشاره به تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: با تحقق شرط اطاعت از رهبری در تاریخ، عزت برای ملت اسلام محقق یافته که در تاریخ به وضوح ثبت شده است.

وی، شهدا را گلچینی از بهترین‌های زمان خود دانست و افزود: ما اگر زندگینامه، بینش، اخلاق ومعنویت شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و جبهه مقاومت را بررسی کنیم متوجه می شویم که آنها بهترین های امت ما بودند که گلچین شدند و رفتند .

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در پابان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در ناآرام ترین منطقه جهان، به عنوان امن ترین کشور جهان است؛ اینها همگی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/