حضور شهرداری تبریز در تمامی برنامه‌های مذهبی و انقلابی، محسوس و ملموس است
حضور شهرداری تبریز در تمامی برنامه‌های مذهبی و انقلابی، محسوس و ملموس است
جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: حضور شهرداری تبریز در تمامی برنامه‌های مذهبی و انقلابی، محسوس و ملموس است.

به گزارش عصرتبریز، سردار اصغر عباسقلی‎زاده در یادواره شهدای شهرداری کلانشهر تبریز، عزت، امنیت، حیثیت، اقتدار و تمامی دستاوردهای علمی و اقتصادی را مدیون جانفشانی های شهدا دانست و افزود: شهدا با اطاعت محض از خداوند و تبعیت از ولایت فقیه و همچنین با عبور از دلبستگی های شخصی، استقلال و امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی خدمت واقعی به مردم را ادامه مسیر شهدا دانست و ابراز کرد: این مهم باید مورد توجه تمامی مسئولان باشد تا علاوه بر ادامه مسیر شهدا، برای کشور نیز افتخارآفرینی کنیم.

عباسقلی‎زاده در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شهرداری کلانشهر تبریز، بزرگترین، خدوم ترین و بهترین دستگاهی است که به مردم خدمت می کند و هیچ برنامه فرهنگی و انقلابی در تبریز نیست که شهرداری تبریز در آن نقش نداشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا در ادامه از فعالیت های سازمان بسیج شهرداری کلانشهر تبریز نیز در برگزاری مراسم ها مذهبی و یادواره‌های شهدا قدردانی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خداوند، توفیق خدمت به مردم را به شهرداری تبریز اعطا کرده و امیدوارم این نهاد در تحقق اهداف خود و خدمت رسانی به مردم موفق تر شود.

انتهای پیام/