داستان مدافع میلیاردی تراکتور برای جبران دوباره
داستان مدافع میلیاردی تراکتور برای جبران دوباره
مدافع پر حاشیه تیم تراکتورسازی برای بازگشت به ترکیب تیم تب و تاب زیادی دارد.

به گزارش عصرتبریز، زمانی که علی عبدالله زاده با قراردادی به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان به تراکتورسازی پیوست، خیلی ها تعجب کردند. مدافع جوان صنعت نفت در لیگ هفدهم با قراردادی میلیاردی راهی تراکتور شده بود و باید نشان می داد که ارزش این هزینه بالا را دارد. او فصل را به همراه زوج خود محمدی طیبی، پر اشتباه آغاز کرد. در ادامه و زمانی که می رفت هماهنگی در خط دفاعی، اشتباهات مرگبار را به حداقل برساند، یک اتفاق، عبدالله زاده را وارد حاشیه کرد. او مقابل تیم سابق خود یک پنالتی از دست داد و روی یکی از گل های خورده مقصر بود. همین موضوع باعث شد تا هواداران تراکتورسازی او را متهم به کم کاری کنند. انتقادات به این موضوع باعث شد تا همان شب، عبدالله زاده طی یک پست کاملا احساسی در اینستاگرام، اعلام کند که دیگر برای تراکتورسازی بازی نخواهد کرد. ساعاتی بعد این پست حذف شد و بازیکنان تراکتورسازی با انتشار پست هایی، از هواداران خواستند تا عبدالله زاده را بخشیده و او را برای بازیابی روحیه اش همراهی کنند.

همه چیز به خیر و خوشی تمام شد و عبدالله زاده در تراکتور ماندنی شد اما توشاک رفت! رفتن توشاک و اتفاقات بازی با صنعت نفت باعث نشد که عبدالله زاد جای خود را در ترکیب اصلی تیم از دست بدهد. محمد تقوی، سرمربی موقت تیم تراکتورسازی از این مدافع جوان در ترکیب اصلی تیمش استفاده می کرد و اوضاع به حال سابق بازگشته بود. در همین حین و پس از چند ماه پس از بازی با صنعت نفت، عبدالله زاده به یک باره از لیست ۱۸ نفره تیم کنار گذاشته شد. پس از اینکه این موضوع برای دومین بازی پی در پی تکرار شد رسانه ها وارد عمل شدند و مشخص شد که عبدالله زاده به دلیل درگیری لفظی با تقوی از تیم کنار گذاشته شده است. تقوی اعلام کرد که مدافع تیمش را به دلیل بی انضباطی در اختیار باشگاه قرار داده و کمیته انضباطی باید در مورد او تصمیم بگیرد. در این بین شایعات دیگری در مورد عبدالله زاده منتشر شد که هیچ کدام سندیت لازم را نداشتند تا اینکه کمیته انضباطی باشگاه پس از اعمال جریمه مالی، حکم بازگشت عبدالله زاده به تیم را صادر کرد.

چند هفته ای از بازگشت عبدالله زاده به تمرینات می گذرد. او هفته گذشته نیز روی نیمکت تیم حضور داشت ولی فرصت بازی پیدا نکرد. عبدالله زاده پس از پشت سر گذاشتن دومین حاشیه خود در نیم فصل اول تلاش می کند تا جایگاه از دست رفته خود را بازیابد. با توجه به شرایط تیم در خط دفاعی، او شانس بازگشت را دارد و می تواند با جلب رضایت کادر فنی دوباره در بین ۱۱ نفر اصلی حاضر در زمین حضور داشته باشد. عبدالله زاده آمده تا برگردد به روزهای خوبی که در کنار طیبی داشت و به یک مدافع فیکس در تیم پر ستاره تراکتورسازی تبدیل شده بود. تصمیم نهایی را تقوی در این مورد خواهد گرفت و باید دید آیا در بازی با فولاد این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟

انتهای پیام/س