انتقاد مدیر مارکتینگ گوگل از تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی
انتقاد مدیر مارکتینگ گوگل از تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی

مدیر مارکتینگ گوگل خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایران شد و گفت: تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت‌های گردشگری خودتان ثبت کنید. عصر تبریز: بیتاریز افیشیادقیو پیش از ظهر امروز، در همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری در تبریز بر استفاده از روش‌های نوین و […]

مدیر مارکتینگ گوگل خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایران شد و گفت: تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت‌های گردشگری خودتان ثبت کنید.

عصر تبریز: بیتاریز افیشیادقیو پیش از ظهر امروز، در همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری در تبریز بر استفاده از روش‌های نوین و استفاده از تجارب بین‌المللی در جذب گردشگر خارجی تاکید کرد.

وی گفت: چیزی که در رسانه‌های غربی گفته می‌شود با واقعیت‌های موجود در ایران متفاوت بوده و ما خوشحال هستیم که به ایران دعوت شده‌ایم.

افیشیادقیو گفت: آنچه که بسیار مهم است توسعه خرید و فروش دیجیتال بوده و توسعه این بخش بسیار سریع است و آنچه که نیاز گردشگری در زمینه الکترونیک است خرید بلیط و رزرو هتل از طریق سیستم‌های مجازی است.

مدیر مارکتینگ گوگل با بیان اینکه پرداختن به توسعه گردشگری با توجه به توان رقبا امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: باید تفاوت‌ها و قدرت طرف مقابل را بدانیم و زمینه‌های قدرت کشورها را بشناسیم.

وی عنوان کرد: کشورهای مختلف و شهرهای زیادی وجود دارد، باید وجه امتیاز خود را برای گردشگران بیان کنیم و در مرحله بعد بتوانیم گردشگران نقطه هدف خود را بشناسیم.

مدیر مارکتینگ گوگل یادآور شد: در حال حاضر، صدها شرکت هواپیمایی و هزاران هتل مطرح، در جهان وجود دارد و بازار عظیم و پر از رقابتی وجود دارد که باید در این میان موفق عمل کرده و بر قابلیت‌ها تکیه کنیم.

افیشیادقیو خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایرانیان شد و گفت: تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت‌های گردشگری خودتان ثبت کنید.

وی اظهار داشت: حرکت گام به گام در زمینه گردشگری آنلاین مهم است و باید بتوانیم از ظرفیت موتورهای جستجو در وب استفاده کنیم.

مدیر مارکتینگ گوگل، از برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری میان تبریز و  شرکت‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: اگر روش‌های جدید را به کار ببندیم به راحتی پروازهای بین‌المللی به تبریز امکان‌پذیر خواهد بود.

وی بر استفاده از روش‌های نوین جذب مشتری تاکید کرد و گفت: باید در طراحی وب سایت‌ها به سلیقه مخاطبان نیز توجه کنیم و آنچه را که مخاطب، طلب می‌کند در سایت به کار ببندیم.