باشگاه عقاب میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح بزرگداشت دهه فجر
باشگاه عقاب میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح بزرگداشت دهه فجر
مسابقات ورزشی نیروهای مسلح بزرگداشت دهه فجر به میزبانی باشگاه عقاب برگزار می شود.

به گزارش عصرتبریز، باشگاه عقاب – نیروی هوایی تبریز میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی بزرگداشت دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر عهده دارد. یکی از نکات قابل توجه این مسابقات پوشش وسیع تعداد قابل توجهی از رشته های ورزشی است. همچنین این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

رشته های فوتسال، والیبال، فریزبی هدفمند، تیرانداز بادی، طناب کشی، پنالتی هدفمند، تیراندازی با اسلحه ژ۳، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت، مهارت های فردی، طنابزنی، شنا، پرتاپ توپ به حلقه بسکتبال و تیراندازی با کمان رشته هایی هستند که در بخش آقایان در این مسابقات برگزار می شوند.

در بخش بانوان نیز در رشته های طنابزنی، شوت بسکتبال، فریز بی ، مهارت های فردی، تنیس روی میز، داژبال، والیبال، دارت، آمادگی جسمانی، تیراندازی بادی و تیراندازی با کمان مسابقه برگزار خواهد شد. همچنین روز جمعه دوازدهم بهمن ماه همزمان با سالروز ورود بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) به میهمن از ساعت ۱۰:۳۰ در پیست باغشمال همایش دوچرخه سواری برگزاری می شود.

لازم به ذکر است که مسابقات ورزشی بزرگداشت دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی باشگاه عقاب – نیروی هوایی تبریز از هشتم تا هجدهم بهمن ماه به طول خواهد انجامید.