۳ هزار تبعه غیرمجاز در آذربایجان‎شرقی دستگیر شدند
۳ هزار تبعه غیرمجاز در آذربایجان‎شرقی دستگیر شدند
جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: دستگیرشدگان قصد مهاجرت به ترکیه و سایر کشورهای اروپایی داشتند که با تدابیر شورای تامین استان و فرماندهی سپاه عاشورا جلوی این ترددهای غیر مجاز گرفته شد.

به گزارش عصرتبریز، سرهنگ علی قادری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: تردد غیرمجاز اتباع بیگانه در سطح آذربایجان شرقی اغلب با هدف مهاجرت به غرب از راه مرز ایران و ترکیه است.

قادری با اشاره به این‌که اغلب دستگیرشدگان تبعه افغانستان، پاکستان و برخی از کشورهای کوچک شرق آسیا هستند، گفت: دستگیرشدگان قصد مهاجرت به ترکیه و سایر کشورهای اروپایی داشتند که با تدابیر شورای تامین استان و فرماندهی سپاه عاشورا جلوی این ترددهای غیر مجاز گرفته شد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: در اقدامی پیشگیرانه و با اقتدار و با رعایت تمام جوانب انسانی این موضوع کنترل شده و افراد دستگیر شده به مراکز نگهداری هدایت شدند، ضمن این‌که استان‌های همجوار نیز در این زمینه فعال شدند تا بار کنترل این ترددها به دوش آذربایجان شرقی نیافتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص) با حضور ۸۰ گردان بیت المقدس و کوثر در نواحی ۲۳ گانه سپاه و بسیج استان خبر داد و اظهار داشت: عملیات‌های تأخیری، کمین، ضدهلی برد، کنترل معابر وصولی، کنترل جمعیت، دفاع از مراکز حساس و مهم، مقابله با ناآرامی های احتمالی، پدافند دورادور و عملیات باز پس گیری محورهای رزمایش خواهند بود.

قادری با اشاره به این‌که آمادگی نیروهای نظامی عامل بازدارنده در برابر تهدیدات دشمن است و در این رزمایش، آمادگی نیروهای نظامی ومردمی برای پیشگیری از تهدیدات نشان داده می شود، گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) طی دو مرحله در سراسر آذربایجان شرقی برگزار می شود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: مرحله اول این رزمایش روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری ۱۹و ۲۰ شهریور و مرحله دوم آن پنج شنبه و جمعه هفته آینده ۲۶ و ۲۷ شهریور در محل پادگان شهید قاضی طباطبایی برگزار می شود.

انتهای پیام/