اتحاد و انسجام ملی توطئه دشمنان را بی‌اثر می‌کند
اتحاد و انسجام ملی توطئه دشمنان را بی‌اثر می‌کند
سرپرست معاونت سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی‌ با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام ملی توطئه و تحریم دشمنان را بی‌اثر می‌کند، گفت: اگر اتحاد و انسجام در دوران دفاع مقدس نبود شاید نمی‌توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

به گزارشعصرتبریز، علیار راستگو در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های خدماتی، عمرانی و گردشگری شهرستان اهر‌ با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام ملی هر توطئه و تحریم دشمنان را بی‌اثر می‌کند، گفت: جمهوری اسلامی در واپسین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی هشت ساله را با موفقیت پشت سر گذاشت این در حالی است که اگر اتحاد و انسجام در دوران دفاع مقدس نبود شاید نمی‌توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه ما ناشی از تحریم‌هاست، بیان کرد: قبول داریم که مردم از نظر معیشت و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و بخشی از این مشکلات از تحریم‌ها ناشی می‌شود ولی ملت ما در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که این پیچ تند را به سلامت پشت سر می‌گذارند.

راستگو با اشاره به اینکه نهال انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید گل‌گون کفن آبیاری شده و به جایگاه و اقتدار رسیده است، گفت: آمریکا به ایران همانند سایر کشورها نگاه می‌کند اما از روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی ملت ایران هراس دارد این در حالی است که شکست آمریکا در عراق و سوریه از جانب روحیه مقاومت بود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: اگر مدافعان حرم و نیروهای مقاومت در عراق و سوریه با تروریست‌های داعش نمی‌جنگیدند شاید امروز در داخل شهرها و استان‌ها با تروریست‌های داعش می‌جنگیدیم، به عبارتی امنیت پایدار کنونی کشور را مدیون مدافعان حرم و شهدا گرانقدر هستیم.

وی با ذکر اینکه جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جزو امن‌ترین و با ثبات‌ترین کشور در خاورمیانه است، ابراز کرد: درایت مقام معظم رهبری در مدیریت بحران‌ها و فداکاری رزمندگان و نیروهای مقاومت بر اقتدار کشور افزوده است.

راستگو، توجه به انسانیت در نظام جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اگر به دوران رژیم پهلوی که انسانیت و تمامیت ارضی کشور و ملت ایران زیر سوال رفته بود نگاهی کنیم مگر آن دوران ممکن بود مردم و مسئولان کنار همدیگر در یک مراسمی شرکت کنند؟ یقیناً خیر، این اسلامیت در نظام اسلامی بود شان و منزلت ایرانی را به ملت بازگرداند.