سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی شش کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت
سوانح رانندگی در آذربایجان شرقی شش کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت

عصر تبریز: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان در ۲۴ ساعت گذشته شش نفر کشته و هشت نفر دیگر مصدوم شدند. حبیب حسینقلی زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در […]

عصر تبریز: مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر سوانح رانندگی در محورهای ارتباطی استان در ۲۴ ساعت گذشته شش نفر کشته و هشت نفر دیگر مصدوم شدند.

حبیب حسینقلی زاده عصر پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در کیلومتر ۲۵ جاده کلیبر- اهر یک نفر کشته و یک نفر دیگر مصدوم شده بود که به صورت سرپایی توسط نیروهای پایگاه فوریت های پزشکی کلیبر درمان شد.

وی ادامه داد: در حادثه ای دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو پیکان وانت در جاده اهر – تبریز در سه راهی هریس یک نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

حسینقلی زاده اظهار کرد: با اعلام این خبر کاردان های فوریت های پزشکی هریس و شیخ رجب به محل حادثه اعزام و مصدومان حادثه را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.

وی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در جاده ملکان – مسیر روستائی تازه کند سه نفر مصدوم شدند که توسط نیروهای این مرکز به بیمارستان ملکان منتقل شدند که به دلیل وخامت حال مصدومان، هر سه پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال داده شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی افزود: در سانحه دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه پیکان وانت با یک دستگاه کمپرسی در جاده تبریز – اهر، حوالی روستای کمند دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: با اعلام حادثه نیروهای پایگاه های اورژانس ۱۱۵ خواجه و سرند به محل حادثه اعزام و کشته شدن دو تن ازسرنشین های پیکان وانت را تایید کردند.

حسینقلی زاده با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو در جاده ارزیل – طرزم گفت: این سانحه نیز دو کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امداد رسانی را مختل می کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگی از تجمع در محل پرهیز و راه را برای عبور آمبولانس های امدادی باز کنند.

وی بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: استفاده از کمربند ایمنی میزان تلفات را در سوانح رانندگی کاهش می دهد.