اجرای طرح استقبال از بهار در راستای پیشگیری از حوادث
اجرای طرح استقبال از بهار در راستای پیشگیری از حوادث
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اجرای طرح استقبال از بهار در راستای پیشگیری از حوادث از ۱۵ اسفند سال جاری خبرداد.

به گزارش عصرتبریز به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز، محمد قلیزاده اظهار کرد: به دستور شهردار محترم تبریز و براساس برنامه‌ریزهای انجام یافته در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار و در راستای پیشگیری از حوادث، آتش‌نشانان از ۱۵ اسفند ماه با استقرار خودروها به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در میادین و مراکز شهر به صورت آماده‌باش در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی از آمادگی ۲۱ ایستگاه آتش نشانی در تبریز خبر داد و گفت: تعدادی از آتش‌نشانان موتورسوار نیز با دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار با گشت‌زنی در سطح شهر و نقاط مهم و پر تجمع شهری، به امداد شهروندان خواهند شتافت.

قلیزاده تاکید کرد: سازمان آتش‌نشانی از سازمان‌هایی است که در ایام چهارشنبه آخر سال و عید نوروز با ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه آمادگی کامل را داشته و در این راستا برنامه‌هایی نیز تدوین شده است که امیدواریم همشهریان عزیز ایام بی‌خطر، همراه با آرامش و آسایش داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز افزود: شهروندان با مشاهده هرگونه حریق و حادثه در سطح شهر می‌توانند با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس حاصل کرده و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.