سفر روحانی به عراق عزت و اقتدار کشور را نمایان ساخت
سفر روحانی به عراق عزت و اقتدار کشور را نمایان ساخت
ارومیه - امام جمعه ارومیه گفت: دیدار رئیس جمهور با مسئولان عراق و حضور در حرم ائمه(ع) عزت و اقتدار کشور را نمایان ساخت.

به گزارش عصرتبریز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با اشاره به سفر ریاست جمهوری به کشورعراق گفت: سفر آقای روحانی در این کشور که با استقبال پر شورهمراه بود سبب سربلندی مملکت است، این در حالی است که سران آمریکا با ترس و وحشت و مخفیانه وارد عراق می شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به ملاقات برخی از نمایندگان مجلس با سران فتنه اشاره کرد و گفت: ملاقات سران فتنه توسط برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوعی بس تعجب برانگیز است؛ مردم در انتخاب نمایندگان مجلس دقت داشته باشند و افراد نادرست را در انتخابات طرد کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی افزود: این نشان بالاترین نشان در بین نظامی‌های کشورمان است که تاکنون به کسی اعطا نشده و داشتن چنین شخصیت‌هایی در کشورمان در نوع خود افتخار بوده و الگویی برای تمام آزاد مردان جهان است.

قریشی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز و با بیان اینکه باید در این روزها در کنار صله ارحام، حدود شرعی و محرم و نامحرم رعایت و از معصیت و گناه دوری شود افزود: صله ارحام در ایام نوروز باید به نیت قربت خداوند باشد و بهتر است که در این ایام اگر با کسانی از قوم و خویش قطع ارتباط کرده، با آنان آشتی کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: باید از فخر فروشی در این ایام مبارک پرهیز شود زیرا این امر مورد پسند خداوند متعال نیست.

وی با بیان اینکه بیست و نهم اسفند تا دوم فروردین، ایام اعتکاف است گفت: این ایام فرصت مناسبی برای ارتباط با خداوند متعال و بهره بردن از این نعمت است و مسلمانان باید از این فرصت بیشترین بهره برداری را انجام دهند.

  • منبع خبر: ایسنا