کاراته کار نوجوان آذربایجان شرقی مدال طلای جهانی خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد
کاراته کار نوجوان آذربایجان شرقی مدال طلای جهانی خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد

کاراته کار نوجوان آذربایجان شرقی مدال طلای جهانی خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد. عصر تبریز: امیر حسین خاکپور کاراته کار نوجوان آذربایجان شرقی که در مسابقات کاراته شیتوریو یونیون جهانی موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شده بود در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس مدال طلای خود را به […]

کاراته کار نوجوان آذربایجان شرقی مدال طلای جهانی خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

c2810d06-3e6a-489e-8057-f37cb974efcb

عصر تبریز: امیر حسین خاکپور کاراته کار نوجوان آذربایجان شرقی که در مسابقات کاراته شیتوریو یونیون جهانی موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شده بود در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس مدال طلای خود را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.

وی در گفتگو با عصر تبریز در این مورد گفت: من قبل از این مسابقات با خودم عهد بسته بودم که هر مدالی کسب کردم را به شهدای مدافع حرم تقدیم کنم، در مسابقات کاراته شیتوریو جهانی در رشته کاتای نوجوانان اول شدم و همچنین در مسابقات کشوری در رشت نیز اول شدم و این مدال های خود را تقدیم به شهدای مدافع حرم استان میکنم.

قهرمان جهان در رشته کاتای نوجوانان در ادامه گفت: به عنوان یک ورزشکار اهدا‌ء این مدال ها کوچک‌ترین کاری است که می‌توانستم برای ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم انجام دهم. چون وقتی عکس و فیلم های شهدارا که می بینم به این فکر می کنم که اگه این شهدا نبودند این آرامش و امنیت امروز ما نیز نبود.