اعلام تخلیه منازل روستایی حاشیه رودخانه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تبریز
اعلام تخلیه منازل روستایی حاشیه رودخانه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های تبریز
فرماندار تبریز گفت: برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه در روستاهای شهرستان از روستائیان ساکن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خواسته شده تا اطلاع ثانوی منازل خود را ترک کنند.

به گزارش عصرتبریز، بهروز مهدوی در حاشیه بازدید از مسیل ها و ورودی‌های شهر باسمنج و کندرود و عملیات لایروبی رودخانه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال هشدارها و پیش‌بینی‌های جوی سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، تمام دستگاه‌های اجرائی و خدمات‌رسان در آماده‌باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مسوول بطور شبانه روزی برای مقابله با خطرات احتمالی تمام امکانات و تجهیزات خود برای لایروبی و پاک سازی مسیر رودخانه های داخل شهرها را پای کار آورده و تلاش می‌کنند.

رئیس ستاد بحران شهرستان تبریز با تاکید بر آمادگی کامل عوامل اجرائی دخیل در امداد رسانی گفت: درصورت وقوع هرگونه حوادث سیل و طوفان تمام دستگاهها آماده ارائه خدمات و انجام وظایف محوله به نحو احسن هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه در روستاهای شهرستان با اطلاع رسانی بخشداران مرکزی و خسروشاه از طریق دهیاران از روستائیان ساکن در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خواسته شده تا اطلاع ثانوی منازل خود را ترک کنند.

فرماندار تبریز با اشاره به بازدید های سرزده از دستگاههای اجرائی و ادارات شهرستان اضافه کرد: بازدید های سرزده از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان برای ارزیابی میزان آمادگی و نحوه ارائه خدمات آنها همچنان ادامه خواهد داشت.