شوک بزرگ در مسیر مدعی قهرمانی/اولین باخت تراکتورِ لیکنز
شوک بزرگ در مسیر مدعی قهرمانی/اولین باخت تراکتورِ لیکنز
تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر با اشتباهات عجیب دروازه‌بانش مقابل سپیدرود شکست خورد تا از صعود به صدر جدول باز بماند.

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ۲ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳_۱ سپیدرود به پایان رسید.

دو تیم با ترکیب‌های ابتدایی زیر پا به میدان گذاشتند.

تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس

سپیدرود: ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میلاد قربان زاده و ابراهیم لطفی

سپیدرود از همان ابتدا بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۲ مهرداد بایرامی گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه تراکتوری‌ها به سرعت توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در دقیقه ۲۳ مسعود شجایی موفق شد بازی را به تساوی بکشد. در ادامه در دقیقه ۳۳ میثم فردوسی با یک حرکت زیبا در عرض گل دوم سپیدرود را به ثمر رساند تا نیمۀ اول با برتری این تیم به پایان برسد.

سپیدرودی‌ها که با حضور نادر دست‌نشان، سرمربی جدید خود متحول شده‌اند، در نیمۀ دوم بازهم در ضدحملات خطرناک ظاهر شدند. در دقیقه ۶۶ مهرداد بایرامی گل سوم را هم به ثمر رساند تا وضعیت برای تراکتور پیچیده‌تر از پیش شود.

در پایان نیز تلاش‌ شاگردان لینکز نتیجه‌بخش نبود و بازی با پیروزی ۳-۱ سپیدرود به پایان رسید.

تراکتورسازی که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، امیدوار بود با کسب سه امتیاز این مسابقه خودش را به پرسپولیس برساند و صدرنشین شود اما اشتباهات عجیب بازیکنان تراکتورسازی باعث این باخت شد.

در دقایق تلف شده این مسابقه جواد آقایی پور بازیکن سپیدرود از زمین مسابقه اخراج شد تا این تیم ۱۰ نفره بازی را به پایان برساند.

این اولین باخت تراکتورسازی با هدایت جورج لیکنز است. تراکتورسازی با نتیجه امروز ۴۹ امتیازی باقی ماند و باید منتظر نتایج سایر مدعیان باشد. سپیدرود هم با این برد ارزشمند ۱۸ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول باقی ماند.