سیل در آذربایجان‌شرقی ۱۶۲۲ میلیارد ریال خسارت وارد کرد
سیل در آذربایجان‌شرقی ۱۶۲۲ میلیارد ریال خسارت وارد کرد
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: جاری شدن سیل اخیر بیش از یک هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال به محصولات کشاورزی و دامی استان آذربایجان شرقی خسارت وارد کرد.

به گزارش عصرتبریز، فیروز باقرزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جاری شدن سیل اخیر، بیش از یک هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال به محصولات کشاورزی و دامی استان آذربایجان شرقی خسارت وارد کرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل اخیر، بیش از یک هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال به محصولات کشاورزی و دامی استان آذربایجان شرقی و تاسیسات زیربنایی بخش خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: بارش شدید باران و جاری شدن سیل به بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان آذربایجان‌شرقی مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد، همچنین سیل اخیر به ۲۰ هکتار از باغات استان مبلغ ۱۲ میلیارد ریال خسارت وارد آورد.

باقرزاده با اشاره به این که خسارت وارده به دام، طیور و آبزیان استان از ناحیه سیل اخیر مبلغ ۹۰ میلیارد ریال می باشد، گفت: تاسیسات زیربنایی کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی از جاری شدن سیل، متحمل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت شده است.