عامل اصلی قتل روحانی همدانی کشته شد
عامل اصلی قتل روحانی همدانی کشته شد
فرد اصلی که اقدام به قتل روحانی همدانی کرده بود، صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری با مأموران پلیس به هلاکت رسید.

به گزارش عصرتبریز، مرکز اطلاع‌رسانی ناجا اعلام کرد: در پی شلیک گلوله به سمت یک روحانی و به قتل رساندن وی از سوی یکی از اوباش سابقه‌دار در همدان، تیمی ویژه از مأموران پلیس برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

در ادامه، با شناسایی و دستگیری تعدادی از همدستان متهم اصلی، عامل اصلی این جنایت نیز شناسایی شد و حوالی ساعت پنج صبح امروز (یکشنبه، ۸ اردیبهشت) در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس کشته شد.

جزئیات تکمیلی درباره این رخداد اعلام خواهد شد.


سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح یک‌شنبه ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه قاتل روحانی ۴۶ ساله ساعت ۴ بامداد امروز در یکی از مناطق حاشیه شهر، به دام افتاد.

وی ادامه داد: طی درگیری پلیس با قاتل طلبه، وی طی مدتی کوتاه توسط مأموران محاصره شد و سپس به هلاکت رسید.

کامرانی صالح با اشاره به چگونگی شناسایی مجرم تصریح کرد: در روز گذشته پس از وقوع قتل، در اسرع وقت محل پاتوق مجرم شناسایی و خودروی وی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: همه نقاطی که امکان داشت مجرم در آن پنهان شود تحت نظر پلیس قرار گرفته بود و سرانجام قاتل ساعت ۴ بامداد در یک درگیری مسلحانه در مخفیگاه خود به هلاکت رسید.

کامرانی صالح با بیان این‌که عملیات دستگیری مجرم بیش از ۲۰ دقیقه به طول انجامید، یادآور شد: در این درگیری مسلحانه دو تن از مأموران دچار جراحت سطحی شدند که خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارند و جراحت‌شان سطحی است.


سردار بخشعلی کامرانی صالح روز گذشته در جمع خبرنگارن اعلام کرده بود: ساعتی پیش یک خودروی سواری ۲۰۶ در محله “آخوند” همدان با شلیک دو گلوله به سمت یک روحانی ۴۶ ساله، او را به قتل رساند.

وی با اشاره به چگونگی قتل «م. قاسمی»، طلبه همدانی افزود: هنگام عبور این طلبه، یکی از سرنشینان خودروی ۲۰۶ پیاده شده و دو گلوله به سوی روحانی ۴۶ ساله شلیک می‌کند. این روحانی در دم جان خود را از دست می‌دهد.

  • منبع خبر: ایسنا