لیست خرید اولیه تراکتورسازی؛ ۲ ملی پوش و یک پرسپولیسی
لیست خرید اولیه تراکتورسازی؛ ۲ ملی پوش و یک پرسپولیسی
4 بازیکن در آستانه حضور در تراکتورسازی قرار دارند.

به گزارش عصرتبریز، در حالی که هنوز سرمربی جدید تیم تراکتورسازی مشخص نشده، منابع نزدیک به باشگاه از آغاز مذاکره با چند بازیکن خبر می دهند. تراکتوری ها که قصد دارند فصل جدید را برخلاف فصل گذشته، زودتر آغاز کرده و دوران آماده سازی را از دست ندهند، لیست خرید اولیه خود را به شرح زیر تنظیم کرده اند:

*فرشاد احمدزاده؛ هافبک سابق تراکتورسازی که پس از پایان دوران خدمت سربازی اش راهی پرسپولیس شد. او بعد از درخشش در پرسپولیس راهی شلاسک لهستان شد و در پایان فصل از این تیم جدا شد.

*رشید مظاهری؛ دروازه بان ملی پوش تیم ذوب آهن که روز گذشته از تیم جدا شد و جزو گزینه های تیم پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی نیز به شمار می رود.

*محمدرضا خانزاده؛ ملی پوشی که در آخرین لحظه از تیم کی روش برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ خط خورد فصل گذشته را در الاهلی قطر سپری کرد و اینک قصد بازگشت به فوتبال ایران را دارد.

*مهدی تیکدری؛ مهدی تیکدری، پدیده تیم مس کرمان در لیگ دسته یک، در فروردین ماه سال جاری با تراکتوری ها قرارداد داخلی امضا کرد و حضورش در این تیم محتمل تر از سایر نفرات یاد شده است.

لازم به ذکر است که نفرات یاد شده بر اساس اطلاعات دریافت شده از منابع نزدیک به باشگاه است و تا زمانی که مذاکره با آنها به صورت رسمی اعلام نشود، نمی توان آنها را قطعی دانست.