جلسات سرنوشت ساز مدیران تراکتورسازی در ترکیه
جلسات سرنوشت ساز مدیران تراکتورسازی در ترکیه
مدیران تراکتور در حال انجام آخرین مذاکرات خود با گزینه های باقی مانده برای تصدی پست سرمربیگری این تیم هستند.

به گزارش عصرتبریز، باشگاه تراکتورسازی با جذب چهار بازیکن، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را رسما آغاز کرد. حال مهمترین موضوعی که باعث نگرانی هواداران این باشگاه شده، موضوع انتخاب سرمربی است. باشگاه تراکتورسازی پس از قطع همکاری با جورج لیکنز هنوز جانشین وی را انتخاب نکرده است. مذاکرات با گزینه های مختلف از هفته های گذشته آغاز شده اما این مذاکرات هنوز نتیجه ای در بر نداشته است. بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه، مدیران تراکتورسازی طی روزهای آینده جلسات نهایی خود را با گزینه های منتخب خود برگزار خواهند کرد.

محمد رضا زنوزی، مالک و غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتورسازی مسئول مذاکره با گزینه های مورد نظر هستند. با توجه به غربال گزینه ها و باقی ماندن چند گزینه، به نظر می رسد که جلسات روزهای آتی برای انتخاب سرمربی، جلسات سرنوشت سازی باشند چرا که در نهایت به انتخاب سرمربی جدید خواهند انجامید.

لازم به ذکر است که مدیران تراکتورسازی به صورت رسمی از هیچ مربی به عنوان گزینه مورد نظر خود یاد نکرده اند. در این میان اما شاهد مطرح شدن نام های بسیاری بوده ایم که باشگاه در واکنش به این نام ها موضع سکوت را در پیش گرفته است.