هیجان انگیزترین بخش نقل و انتقالات تراکتور
هیجان انگیزترین بخش نقل و انتقالات تراکتور
خرید مهاجم خارجی، هیجان انگیزترین بخش نقل و انتقالات تراکتور به شمار می رود.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتورسازی با حضور آنتونی استوکس و سپس لی هری اروین، روزهای بسیار خوبی را تا اواسط نیم فصل اول لیگ هجدهم پشت سر گذاشت. در ادامه اما اتفاقاتی رخ داد که نتیجه آن ترک تبریز توسط اروین و دوری چند ماهه استوکس از ترکیب تراکتور بود. استوکس در بازگشت دوباره به ترکیب نتوانست همان مهاجم خطرناک نیم فصل اول باشد و تراکتوری ها بار دیگر در خط حمله با مشکل گلزنی دست و پنجه نرم کردند.

اینک با پایان لیگ هجدهم و آغاز نقل و انتقالات تابستانی، تراکتوری ها برنامه ویژه ای برای خط حمله خود دارند. جدایی اروین از تراکتور قطعی شده و با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته در مورد استوکس رخ داد، ادامه حضور او در تیم نیز نمی تواند تضمین کننده خط حمله سرخ پوشان باشد. نقل و انتقالات تراکتور با جذب چهار بازیکن آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در همین راستا، مسئولان باشگاه تراکتورسازی خرید مهاجم خارجی در تراز بازیکنانی چون ادینیو و استوکس را جزو اولویت اصلی خود در نقل و انتقالات تابستانی قرار داده‎اند. در این میان چند بازیکن خارجی نیز مورد توجه باشگاه قرار دارند اما هنوز تایید نهایی آنها صادر نشده است. به این ترتیب باید خرید مهاجم خارجی را هیجان انگیزترین بخش نقل و انتقالات تراکتور دانسته و منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت سرخ پوشان با چه بازیکن یا بازیکنانی در این پست قرارداد امضا خواهند کرد؟