اشتباه بزرگ تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی
اشتباه بزرگ تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی
اشتباه بزرگ تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی در فصل جاری هم در حال تکرار است.

به گزارش عصرتبریز، تاخیر در انتخاب سرمربی و جذب تعداد زیادی از بازیکنان پیش از انتخاب سرمربی یکی از بزرگترین اشتباهات باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم بود. شروع پر فراز و نشیب و از دست دادن امتیازات بسیار در هفته های آغازین فصل، نتیجه این کار بود. در ادامه نیز تعداد زیادی از بازیکنان که بدون نظر سرمربی جذب شده بودند، نتوانستند عملکرد مثبتی در تیم داشته باشند.

جذب بازیکن بدون نظر سرمربی

حال پس از گذشت یک فصل، بار دیگر شاهد آن هستیم که تراکتوری ها در حال تکرار اشتباه بزرگ فصل گذشته هستند. آنها در حالی که هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده اند، وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شده و چهار بازیکن نیز جذب کرده اند. بدون اشاره به کیفیت بازیکنان جذب شده، نکته مهم این است که سرمربی که قرار است روی نیمکت تیم بنشیند هیچ نقشی در انتخاب این بازیکنان نداشته و به این ترتیب شاید هیچ اعتقادی نیز به آنها نداشته باشد. به این ترتیب شاهد سوختن سهمیه های پر شده تیم خواهیم بود. امکان دیگری که می توان در این مورد به آن اشاره کرد، بازیکنانی است که سرمربی جدید نسبت به جذب آنها اعلام نیاز خواهد کرد و با توجه به پر شدن لیست، شاید امکان جذب شان وجود نداشته باشد.

تاخیر در انتخاب سرمربی

همان گونه که اشاره شد تراکتوری ها هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده اند. سال گذشته نیز آنها در چنین مقطعی از فصل نقل و انتقالات سرمربی نداشتند. با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی قصد استخدام مربی خارجی دارد، این مربی برای آشنایی با جو فوتبال ایران و بازیکنان تیم حداقل به دو ماه زمان نیاز دارد. در صورتی که چنین فرصتی در اختیار سرمربی جدید گذاشته نشود، شاهد تکرار سناریوی فصل گذشته خواهیم بود؛ یک شروع بد و از دست دادن کلی امتیاز حساس و به دنبال آن حواشی مختلف…