پرواز ترکیه – تبریز؛ چشم فوتبال آذربایجان به آسمان!
پرواز ترکیه – تبریز؛ چشم فوتبال آذربایجان به آسمان!
دو تیم فوتبال آذربایجان چشم انتظار بازگشت مالک خود هستند.

به گزارش عصرتبریز، موضوع انتخاب سرمربی تیم تراکتورسازی، موضوعی است که هفته هاست ذهن هواداران این تیم را درگیر خود کرده است. پس از قطع همکاری با جورج لیکنز، پروژه جذب سرمربی جدید آغاز شد. پس از رد گزینه های داخلی، باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که این بار نیز قصد استخدام سرمربی خارجی را دارد. تا این لحظه نام های بسیاری مطرح شده اند اما هنوز هیچ کدام از این نام ها، به صورت رسمی مذاکره ای با باشگاه تراکتورسازی انجام نداده اند.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر در ترکیه حضور دارد. هفته گذشته اعلام شده بود که زنوزی روز سه شنبه وارد تبریز خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد. اینک در حال رسیدن هفته به روزهای پایانی اش هستیم و تراکتوری ها همچنان منتظر هستند تا با حضور مالک باشگاه در تبریز، تکلیف تیم شان مشخص شود.

ماشین سازی، دیگر تیم فوتبال آذربایجان نیز شرایطی مشابه تراکتورسازی دارد. شنیده می شود رضا مهاجری پس از یک فصل حضور در ماشین سازی یکی از گزینه های این تیم محسوب می شود. البته در ابتدا باید سرنوشت تراکتور مشخص شود و سپس از میان گزینه های مختلف، گمانه زنی انجام شده و سرمربی تیم سبزپوش آذربایجان نیز انتخاب خواهد شد.

به این ترتیب باید گفت که چشم فوتبال آذربایجان به آسمان است تا با نشستن پرواز ترکیه – تبریز و ورود زنوزی به این شهر، تکلیف دو تیم فوتبال آذربایجان مشخص شود.