پروژه آزادراه «مرند-بازرگان» در سالجاری سرعت می‌گیرد
پروژه آزادراه «مرند-بازرگان» در سالجاری سرعت می‌گیرد
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت احداث آزادراه مرند-بازرگان در توسعه استان آذربایجان شرقی گفت: پروژه آزادراه مرند-بازرگان در سال جاری سرعت می‌گیرد.

به گزارش عصرتبریز، محمد اسلامی شامگاه دیروز چهارشنبه در جریان بازدید از روند احداث آزادراه مرند-بازرگان با بیان اینکه احداث قطعه یک این آزادراه آغاز شده است، اظهار داشت: در سال جاری شاهد سرعت بخشیدن به این پروژه خواهیم بود چراکه این طرح یکی از مهمترین پروژه های راهسازی آذربایجان شرقی است.

وی با تاکید بر اینکه موانع سر راه احداث این پروژه باید برداشته شود، ادامه داد: امسال شاهد پیشرفت فیزیکی خوب این آزادراه خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی با حضور در محل احداث بزرگراه اهر-تبریز گفت: جاده اهر-تبریز با طول ۹۲ کیلومتر یکی از خطرناک ترین جاده های کشور بود که حالا با احداث بزرگراه در این مسیر شاهد کاهش محسوس سوانج رانندگی در این محور خواهیم بود.

وی ادامه داد: البته خود جاده به تنهایی حادثه ساز نیست، اما بیش از ظرفیت‌های این جاده از آن استفاده می‌شود و مردم باید بیشتر ضوابط رانندگی را مراعات کنند.

اسلامی با تاکید بر اینکه سعی می کنیم تا پایان سال ۹۸ پروژه بزرگراه تبریز- اهر به پایان برسد، افزود: تاکنون ۶۲ کیلومتر از این جاده به بهره برداری رسیده و ۳۰ کیلومتر آن باقی‌مانده است.

وی افزود: هدف گذاری این است که ۲۰ کیلومتر این پروژه امسال کار شود و ۱۰ کیلومتر باقی مانده در سال بعد اجرایی شود.