دستگاه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اجرایی تابستانی پرنشاط برای گردشگران بسازند
دستگاه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اجرایی تابستانی پرنشاط برای گردشگران بسازند
فرماندار شهرستان تبریز با تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی در زمینه سازی تابستانی پرنشاط برای گردشگران، گفت: تبریز به عنوان پیشانی گردشگری استان محسوب می شود.

به گزارش عصرتبریز، بهروز مهدوی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تبریز از تمامی دستگاه‌های ذیربط شهرستان خواست تا برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را با رویکرد توسعه گردشگری استان به مرکزیت تبریز، اجرایی کنند.

وی افزود: ظرفیت بالای آذربایجان شرقی و کهن شهر تبریز با برنامه ریزی مطلوب در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران، زمینه بهره مندی مسافران از قابلیت‌های شهرستان و کاربردی شدن خدمات را فراهم می‌سازد.

فرماندار تبریز با تاکید به اینکه شهر تبریز پیشانی گردشگری آذربایجان شرقی است، اضافه کرد: برنامه ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران تابستانی، بهسازی مبادی ورودی شهر تبریز و همچنین رسیدگی به فعالیت بازار تبریز در ایام تعطیل باید به جد پیگیری شود و در این راستا شهرداری تبریز و نهادهای ذیربط باید برنامه ریزی های دقیقی داشته باشند.

وی گفت: در راستای بهبود ارائه خدمات به گردشگران، تداوم آموزش‌های تخصصی و بر اساس متد روز جهانی توسط دستگاه‌های ذیربط ویژه فعالان حوزه گردشگری نظیر هتلداران، تأسیسات گردشگری و دفاتر خدماتی، انتظار می‌رود تا شاهد افزایش روزافزون کیفیت خدمات باشیم.

مهدوی با اشاره به لزوم فراهم سازی محیطی پرنشاط برای گردشگران در تبریز و شهرستان‌های حومه، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های غنی فرهنگی و تفریحی در تبریز و شهرستان‌های حومه، تقویت و برنامه ریزی در راستای بهره مندی از این ظرفیت‌ها موجب ایجاد فضایی پرنشاط و همچنین خلق خاطره‌ای خوش از سفرهای گردشگران به تبریز و آذربایجان شرقی خواهد شد.