میزبانی موفق ارومیه در حضور بانوان/نباید به مسائل حاشیه‌ای دامن زد
میزبانی موفق ارومیه در حضور بانوان/نباید به مسائل حاشیه‌ای دامن زد
نماینده مردم ارومیه در مجلس، میزبانی ارومیه در رقابت‌‎های والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۱۹ را با حضور تماشاگران خانم موفق ارزیابی و تصریح کرد: دامن زدن به حواشی جزئی روز گذشته ناشی از بزرگنمایی رسانه‌ها و بازیکنان است.

به گزارش عصرتبریز، روح الله حضرت پور با اشاره به حواشی روز گذشته رقابت‌‎های والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۱۹، اظهار داشت: حواشی بازی تیم‌های والیبال ایران و کانادا ناشی از بزرگنمایی برخی رسانه‌ها و بازیکنان بود و باید از مسئولان برگزاری رقابت‌ها تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از اینکه برخی رسانه‎ها از لفظ حمله به بازیکنان والیبال استفاده کرده‌اند، گفت: هواداران ارومیه‌ای که برای شادی مقابل درب هتل آنا در شهر ارومیه تجمع کرده بودند، هنگام پیاده شدن بازیکنان از اتوبوس به سمت ملی‌پوشان رفته‌اند که این فشار ناشی از این تجمع باعث ناراحتی برخی بازیکنان شد.

وی با بیان اینکه در هنگام این تجمع در صحنه حاضر بوده است، گفت: نباید به چنین مسائل حاشیه‌ای دامن زد و باید نکات مثبت این میزبانی را هم مد نظر داشت.

حضرت پور تأکید کرد: یکی از نکات بازی دیروز و میزبانی ارومیه حضور پر رنگ بانوان در ورزشگاه بود که در کمال آرامش تیم ملی را مورد حمایت قرار دادند و لازم است سایر رشته‌ها مانند فوتبال نیز از الگوی استفاده شده در ارومیه بهره ببرند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: باید از میزبانی سایر استان‌ها در رقابت‌‎های جهانی دفاع کرد و به چنین مسائل حاشیه‌ای کوچکی که خیری برای ورزش کشور ندارد، دامن نزد.