برخی مقابل طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» ایستاده‌اند
برخی مقابل طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» ایستاده‌اند
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: برخی مقابل طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان ایستاده‌اند اما کلیت مجلس نسبت به هدف این طرح توجیه شده‌اند.

به گزارش عصرتبریز، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس در خصوص برخی تلاش‌ها برای توقف بررسی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: کلیت مجلس نسبت به هدف این طرح توجیه شده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی مقابل طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان ایستاده‌اند، اظهار داشت: مجلس با موادی که در این طرح هست، خوب تعامل کرده ولی بعضی موضوعات نیازمند دقت‌هایی است که باید تکلیفشان در کمیسیون حقوقی مشخص شود.

علیرضا بیگی با تاکید بر اینکه باید کارشناسی شود و برای مثال درخصوص اختیارات دادستان‌ها و مواردی از این دست بحث‌هایی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: اعاده اموال نامشروع به هر صورت در قالب طرح مطرح می‎شود و ما به عنوان نماینده مجلس خواستیم که جبران آن یکی دو بار رفت و برگشتی که طرح داشت را با هدف به نتیجه رساندن آن داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه در شرایط موجود جامعه در معرض انواع شایعات است،‌ تاکید کرد: بخش عمده‌ای از مسئولان جمهوری اسلامی پاکدست و متعهد هستند و با این طرح احساس امنیت بیشتری خواهند داشت و به موازات آن مردیم نیز اطمینان بیشتری از مسئولان بدست خواهند آورد.