کولاکوویچ: تمام بازی‌ها در لیگ ملت‌های والیبال سخت است
کولاکوویچ: تمام بازی‌ها در لیگ ملت‌های والیبال سخت است
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تاکید کرد که تمام بازی‌ها در لیگ ملت‌های والیبال سخت است.

به گزارش عصرتبریز، ایگور کولاکوویچ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مربیان تیم‌های حاضر در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل افزود: خیلی خوشحالم در اردبیل حضور دارم، چون دو سال پیش خاطرات خوبی از این شهر دارم.

وی با اشاره به بازی‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل متذکر شد: هر سه بازی سخت است و حتی با وجود میزبانی رقابت‌های نزدیکی را شاهد هستیم و این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درباره صعود ایران در هفته چهارم بیان داشت: برای ما از اول تا آخر بازی‌ها سخت است، فرانسه علی رغم اینکه بازیکنان خوب خود را نیاورده است از بهترین تیم‌های دنیا است و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی به بازی بهتر شویم، تاکید کرد که تلاش ما کسب پیروزی در بازی‌های پیش رو است.

کولاکوویچ درباره وضعیت معنوی نژاد تصریح کرد: معنوی نژاد در بازی برابر ژاپن دچار آسیب شد. او بازیکن خوبی است و شرایط بازی در این هفته را دارد.

سرمربی تیم ملی ایران درباره وضعیت موسوی نیز یادآور شد: موسوی آسیب دیدگی دارد ولی در لیست است. ممکن است در بازی اول حضور نداشته باشد.

وی ادامه داد: او بازیکنی است که قرار است تلاش کند و حتماً ما را در این مسابقات کمک خواهد کرد. اگر هم نتواند کمک کند مسعود غلامی و مجرد جایگزین او خواهند شد.