معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان‎شرقی از ثبت‎نام بیش از چهار هزار و ۸۳۲ نفر در آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش‎‎‎نشانی در این استان خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، اکبر اسمعیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از زمان آغاز ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل عملیاتی آتش نشانی در این استان چهار هزار و ۸۳۲ نفر تا روز یکشنبه ۱۶ تیرماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی استخدامی آتش نشان روز جمعه ۱۸ مردادماه سالجاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: این آزمون در چهار رشته شغلی کارشناس آتش‌نشانی، کاردان آتش‌نشانی، آتش‌نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: در استان آذربایجان شرقی ۱۷۱ نفر آتش نشان، راننده، کاردان و کارشناس در سازمان آتش نشانی شهرداری‌های استان آذربایجان شرقی جذب خواهند شد.

مدیر اجرایی آزمون های سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه سامانه ثبت‌نام آزمون استخدامی این نیروها از روز دوشنبه ۱۰ تیرماه فعال شده و تا ۱۹ تیرماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید از طریق www.hrtc.ir اقدام کرده و اطلاعات و شرایط شرکت در آزمون را از طریق سایت رسمی مطالعه کنند.