نوستالژی شیرین هواداران تراکتور در بنیان دیزل (عکس)
نوستالژی شیرین هواداران تراکتور در بنیان دیزل (عکس)
امروز نوستالژی شیرین هواداران تراکتور را در بنیان دیزل شاهد خواهیم بود.

به گزارش عصرتبریز، تیم پارس جنوبی جم که اردوی تدارکاتی خود را در شهر سرعین اردبیل برپا کرده‌ روز گذشته سفری به شهر تبریز داشت تا امروز (جمعه) در یک مسابقه تدارکاتی به میدان برود. طبق هماهنگی‌های انجام شده میان مسئولان پارس جنوبی و ماشین سازی عصر روز جمعه بازی تدارکاتی میان این دو تیم در تبریز برگزار می‌شود.

این دیدار یک نوستالژی شیرین برای هواداران تراکتور به شمار می رود. هدایت تیم های پارس جنوبی و ماشین سازی به ترتیب بر عهده فراز کمالوند و رسول خطیبی است. این دو مربی زمانی هدایت تیم تراکتور را به عهده داشتند. هواداران تراکتور در زمان حضور کمالوند و خطیبی روزهای شیرینی را تجربه کرده اند و بازی امروز را می توانیم به نوعی یک نوستالژی برای تی تی ها بدانیم.

تراکتورسازی با فراز کمالوند در سال ۸۷ موفق به صعود به لیگ برتر شد. این تیم در بازگشت دوباره به لیگ برتر، با هدایت فراز کمالوند وارد مسابقات شدند. کمالوند که قول ابقای پرشورها را در لیگ برتر داده بود توانست به قول خود جامه عمل بپوشاند و تراکتورسازان لیگ را در رتبه ۷ به پایان رساندند. همچنین در فصل بعد وضعیت تراکتورسازان بهتر از فصل قبل بود و آنها توانستند با رتبه پنجمی به کار خود پایان دهند. این پایان کار یکی از محبوب ترین سرمربیان تراکتور در این تیم بود.

رسول خطیبی، در ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ با امضای قراردادی ۳ ساله هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفت. در لیگ برتر ۹۴-۹۳ یکی از رویایی ترین تیم های تاریخ تراکتور را با هدایت خطیبی شاهد بودیم. تراکتور موفق شد دور رفت آن فصل را با صدرنشینی به پایان برساند. بازی های جذاب و پیروزی های پر گل از تیم خطیبی یک تیم مخوف ساخته بود. در شرایطی که همه چیز برای رقم خوردن یک اتفاق بزرگ فراهم شده بود، به علت پاره ای از مشکلات، رسول خطیبی به همکاری خود با تراکتور خاتمه داده و در ۱۹ بهمن سال ۱۳۹۳ از جمع سرخ پوشان جدا شد.