کمبود امکانات مالی در شورای استان آذربایجان‌شرقی/خیابانی به نام «بابک خرمدین» نداریم
کمبود امکانات مالی در شورای استان آذربایجان‌شرقی/خیابانی به نام «بابک خرمدین» نداریم
رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان‎‎‎‎‎‎‎شرقی گفت: علی رغم کمبود امکانات مالی در شورای استان، دغدغه مند توسعه و پیشرفت استان در حوزه های مدیریتی و گردشگری هستیم.

به گزارش عصرتبریز، غلامحسین مسعودی ریحان در نشست خبری کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار افزود: صنعت توریسم پس از صنایع دارویی، پولسازترین حوزه صنعتی در دنیا است متأسفانه از آن غافل شده ایم.

او درباره برگزاری همایش ها و کنفرانس هایی پیرامون صنعت گردشگری اضافه کرد: کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار می تواند دریچه ای نو پیش روی صنعت گردشگری استان باز کرده و بهره وری از مقالات رسیده به این کنفرانس فرصتی برای ترقی گردشگری استان محسوب می شود.

مسعودی ریحان با انتقاد از غفلت مسئولین در بهره مندی از پتانسیل های گردشگری اظهار داشت: ما اگر به دنبال نشان دادن پتانسیل گردشگری استان هستیم، بایستی به عرضه آنها روی بیاوریم؛ به عنوان مثال در شهر تبریز خیابانی به اسم «بابک خرمدین» نداریم، چطور خواهیم توانست پتانسیل گردشگری قلعه بابک را نمایان سازیم؟!

رئیس هیئت اجرایی این کنفرانس نیز در این نشست خبری گفت: این کنفرانس در ۳ پنل مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار برگزار می شود که دکتر امامی، مشاور رئیس جمهور در حوزه گردشگری، مهمان ویژه ما خواهد بود.

عبدی تعداد مقالات رسیده به کنفرانس را ۲۳۶ عنوان اعلام کرده و ادامه داد: ۲۳۶ مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که ۹۰ درصد از ۹۴ اثر پذیرفته شده، مربوط به حوزه گردشگری است.

او ادامه داد: به جز یک مقاله که از کرمان ارسال شده است، تمامی مقالات رسیده از تبریز می باشد.

کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار ۲۶ و ۲۷ تیر ماه در تبریز برگزار می شود.