دو دلیل مهم غیبت دژاگه؛ پای پول هم در میان است
دو دلیل مهم غیبت دژاگه؛ پای پول هم در میان است
دو دلیل مهم غیبت اشکان دژاگه را در ادامه بخوانید.

به گزارش عصرتبریز، غیبت طولانی مدت اشکان دژاگه باعث شده تا شایعات زیادی در مورد او به وجود بیاید. اشکان پس از پایان لیگ هجدهم تبریز را ترک کرده و با وجود آغاز تمرینات تیم برای لیگ نوزدهم، هنوز به تبریز بازنگشته است. او حتی در اردوی ترکیه نیز حاضر نیست و نگرانی های زیادی بابت آینده او در بین هواداران تراکتور به وجود آمده است.

بر اساس آخرین اخبار دریافتی از منابع آگاه، اشکان دژاگه نسبت به عدم پرداخت بخشی از مطالباتش از باشگاه دلخور است. با توجه به تعویق بلند مدت پرداخت این مطالبه، یکی از دلایل غیبت بی صدای هافبک ملی پوش تراکتوری ها مربوط به مسائل مالی می شود.

در این میان اما باشگاه تراکتورسازی عقیده دارد که اشکان دژاگه به زودی به تمرینات بازخواهد گشت. بر این اساس گفته می شود، دژاگه با دنیزلی صحبت هایی انجام داده و در مورد مصدومیتش توضیحاتی ارائه کرده است. او اینک در آلمان به صورت انفرادی تمرین می کند. در صورتی که این ادعا صحت داشته باشد، دژاگه هفته آینده به جمع تراکتوری ها اضافه خواهد شد.

تحقیقات انجام شده از سوی خبرنگار عصر حاکی از آن است که هر دو دلیل فوق در غیبت اشکان دژاگه نقش دارند. گفته می شود باشگاه تراکتور این اطمینان را به دژاگه داده که مطالباتش به زودی پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است که این بازیکن که در حال حاضر در آلمان حضور دارد پس از بازگشت شجاعی به تمرینات تراکتور، در تصمیم به بازگشت، مصمم تر شده است.