اولین اظهارات لک پس از بازگشت به فوتبال آذربایجان
اولین اظهارات لک پس از بازگشت به فوتبال آذربایجان
لک پس از بازگشت به فوتبال آذربایجان صحبت های جالبی انجام داد.

به گزارش عصرتبریز، حامد لک، دروازه بان اسبق تیم تراکتور آذربایجان دوران عجیبی در این تیم داشت. فصل اول حضور او در فوتبال آذربایجان، فصلی بسیار موفق بود. در فصل دوم اما اتفاقاتی رخ داد که در نهایت باعث جدایی تلخ این دروازه بان از تراکتور شد. این اتفاقات و حواشی از لک یک چهره نه چندان دوست داشتنی در نظر هواداران فوتبال آذربایجان ساخت و در سال های اخیر همواره حضور او در تبریز حاشیه ساز بود.

در تصمیمی جالب و غیر منتظره، حامد لک ماشین سازی را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد تا پیراهن این تیم را در لیگ نوزدهم به تن کند. بازگشت او به فوتبال آذربایجان اتفاقی است که باید دید چه واکنشی از سوی هواداران به دنبال خواهد داشت. در ادامه می توانید اولین اظهارات لک پس از بازگشت به فوتبال آذربایجان را بخوانید:

امروز، روز تسویه حساب است

پیشنهاد استقلال به من کاملا جدی بود؛ از همان ابتدای نقل و انتقالات با من صحبت کردند و حتی در همین یکی، دو هفته گذشته هم چندین بار در این مورد با من حرف زدند ولی تصمیم گرفتم تیم دیگری را انتخاب کنم؛ باشگاه‌های دیگری هم در نقل و انتقالات پیشنهاد دادند ولی در آخر از میان آنها ماشین‌سازی را انتخاب کردم؛ سابقه کار در فوتبال آذربایجان و آقا رسول(خطیبی) را داشتم و از لطفی که داشتند و پیشنهادشان استقبال کردم. روزهای خوب زیادی در تبریز داشتم، همیشه دوست داشتم یک روز به فوتبال آذربایجان برگردم و بازگشتم در روزهای اوجم باشد که خدا را شکر این شرایط فراهم شد تا بار دیگر به تبریز و فوتبال آذربایجان برگردم؛ من خودم  را بدهکار مردم آذربایجان می‌دانم و امروز، روز تسویه حساب است.

لک

فوتبال آذربایجان در ایران یکه‌تازی می‌کند

من در فوتبال تبریز زندگی کرده‌ام و با هواداران فوتبال ارتباط داشتم؛ تماشاگران واقعی آذربایجان جدا از فوتبالدوست بودن، فوتبال فهم هم هستند و فوتبال و فوتبالیست خوب و بد را به خوبی تشخیص می‌دهند؛ در این فصل تلاش می‌کنم با کمک مردم فوتبال فهم آذربایجان برای ماشین‌سازی مثمر ثمر باشم و دوباره به تیم ملی برسم.

بدون تعارف می‌گویم که امروزه فوتبال آذربایجان در ایران یکه‌تازی می‌کند و سال‌های سال است که دو نماینده قدرتمند در لیگ برتر دارد؛ بازیکنان فوتبال بازی در تبریز را باید سکوی پرتاب بدانند و من هم مثل قبل که با تراکتور در تیم ملی بودم، تلاش می‌کنم از ماشین‌سازی و فوتبال آذربایجان دوباره به تیم ملی برسم.

از تبریزی ها بدی ندیدم

من تا به حال از هیچ فوتبالیستی نشنیده‌ام که بگوید در تبریز نامهربانی دیده‌ام؛ به شخصه با میهمان‌نوازی مردم آذربایجان که در خون آنهاست شوکه شدم و فکر می‌کردم سالهاست بین این مردم زندگی کرده‌ام؛ الان با تجربه زندگی در تبریز بار دیگر به این شهر برگشتم و روی حمایت و کمک‌های این مردم حساب کردم تا با انگیزه‌ای که می‌دهند به ماشین‌سازی کمک کنم.