نفرات برتر کنکور، مهمان استاندار آذربایجان شرقی شدند
نفرات برتر کنکور، مهمان استاندار آذربایجان شرقی شدند
استاندار آذربایجان شرقی میزبان دانش‌آموزان حائز رتبه‌های تک‌ رقمی آزمون سراسری ۹۸ بود و با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های این دانش‌آموزان قدردانی کرد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در این مراسم، با تبریک موفقیت درخشان چهار نفر از دانش‌آموزان استان در کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری، گفت: بسیار خوشحالیم که چنین افتخار غرورانگیزی نصیب استان شد و امیدواریم این توفیقات در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

وی همچنین از تلاش‌ها و زحمات خانواده‌های دانش‌آموزان، معلمان، مدیران و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش استان در کسب این موفقیت قدردانی کرد و افزود: دانش‌آموزان عزیز قدردان پدران و مادران و معلمان خود باشند.

وی با بیان اینکه بیشترین موفقیت‌ها نتیجه اصلاح فردی و مهندسی انسانی است، اضافه کرد: درس خواندن تنها یک بعد از زندگی بوده و انسان کامل کسی است که در همه ابعاد زندگی تلاش کند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: رقابت در کنکور کار مهم و سختی است، اما این فقط شروع یک راه است که باید با انگیزه و اهتمام بیشتری ادامه یابد.

وی به دانش‌آموزان موفق کنکوری توصیه کرد که عزم و همت خود را محدود به ورود به دانشگاه نکنند و فتح قله‌های موفقیت در همه عرصه‌های زندگی را به عنوان هدف انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه تحصیل در دانشگاه نسبت به مدرسه تخصصی‌تر است، گفت: آموزش در دانشگاه، دانشجومحور است و بنابراین موفقیت شما بستگی به تلاش خودتان دارد.

دانش‌آموزان حائز رتبه‌های تک‌رقمی کنکور پس از این مراسم به همراه خانواده‌ها و مدیران مدارس خود میهمان ضیافت ناهار استاندار آذربایجان شرقی شدند.

گفتنی است چهار نفر از دانش‌آموزان استان امسال موفق به کسب رتبه‌های تک‌رقمی کنکور سراسری شدند.

محسن راستکار از دبیرستان شهید مدنی تبریز موفق به کسب رتبه دوم علوم تجربی در کنکور امسال شد و امین ایمان‌پور، رسا ظفری و محمدرضا ارشدی صوفیانی هر سه از دبیرستان شهید مدنی تبریز به ترتیب رتبه‌های سوم علوم انسانی و چهارم و پنجم علوم تجربی را کسب کردند.