ستوده نژاد شخصا کناره گیری کرده است/آمادگی ۱۰۰ درصدی ورزشگاه یادگار امام
ستوده نژاد شخصا کناره گیری کرده است/آمادگی ۱۰۰ درصدی ورزشگاه یادگار امام
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: بر خلاف اخبار و شایعات نادرست مطرح شده در برخی رسانه ها، معاون ورزشی این اداره شخصا کناره گیری کرده و عزلی صورت نگرفته است.

ایوب بهتاج امروز در گفتگو با خبرنگار عصرتبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: آقای ستوده‌نژاد دوست چندین ساله ما است و جزو افرادی است که قبل از حضور در تبریز با وی در ارتباط بودیم و در این ۱۷ ماهی که در خدمت او هستیم، از تجربیاتش در راستای اعتلای ورزش قهرمانی استان بهره برده ایم.

او با اشاره به پیشینه کناره گیری ستوده نژاد از سمت خویش در اداره ورزش و جوانان تأکید کرد: قبل از حضور من در اداره ورزش و جوانان و در زمان آقای نظمی، حبیب ستوده نژاد از سمت خود کناره گیری کرده بود که اتفاقا آقای نظمی هم با استعفای وی موافقت نمودند، ولی با حضور ما در تبریز از وی خواهش کردیم که تجربیاتش را در اختیار ما گذاشته و به عنوان معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان در کنار ما باشند و به واسطه دوستی که از قبل داشتیم، او نیز قبول کردند.

بهتاج دلیل کناره گیری حبیب ستوده نژاد را آغاز فعالیت ورزشی جدید عنوان کرده و افزود: آقای ستوده نژاد به دنبال فعالیت ورزشی خارج از اداره کل هستند، ولی استعفایش به معنی قطع ارتباط با اداره کل نیست و همچنان به عنوان مشاور ورزش قهرمانی و در حوزه استعدادیابی این اداره مشغول به فعالیت خواهند بود.

آمادگی ۱۰۰ درصد ورزشگاه یادگار امام برای لیگ برتر

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نیز گفت: یادگار امام تبریز جزو استادیوم های بزرگ کشور است که ۱۰۰ درصد موارد مد نظر فدراسیون در بحث های نصب و شماره گذاری صندلی ها، بلیط فروشی آنلاین و نصب دوربین ها مهیا شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

او درباره بلیط فروشی الکترونیک بازیهای لیگ برتر نیز اظهار داشت: بلیط فروشی در فصل آینده طبق دستورالعمل فدراسیون الکترونیکی بوده و در این زمینه گیت های ورودی باشگاه نیز آماده نصب می باشند و باشگاه تراکتور نیز نرم افزاری تهیه کرده است و البته قبل از آغاز رقابتهای لیگ برتر، سامانه فروش اینترنتی بلیط الکترونیکی به صورت آزمایشی اجرا می شود.

بهتاج یادآور شد: در حال حاضر وضعیت ورزشگاه یادگار امام مطلوب بوده و ان‌شاءالله با همت و یاری همدیگر در اداره کل و باشگاه، آرزوی تمام هواداران که همانا کسب اولین قهرمانی تراکتور در لیگ برتر فوتبال کشور است، محقق خواهد شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در پایان سخنان خود درباره آخرین وضعیت واگذاری باشگاه شهرداری تبریز نیز یادآور شد: امتیاز دسته اولی باشگاه شهرداری تبریز، به صورت تمام و کمال به باشگاه علم و ادب، واگذار شده است و از فصل آتی، این باشگاه در رقابتهای دسته یک فوتبال شرکت خواهد کرد.