وضیعت نامعلوم دو بازیکن تراکتور در آستانه آغاز لیگ
وضیعت نامعلوم دو بازیکن تراکتور در آستانه آغاز لیگ
دو بازیکن تراکتور در آستانه آغاز لیگ وضعیت نامعلومی دارند.

به گزارش عصرتبریز، در شرایطی که چیزی به آغاز رقابت های لیگ برتر ۹۹-۹۸ باقی نمانده، دو بازیکن تیم تراکتور وضعیت نامعلومی دارند و مشخص نیست که آیا در لیگ نوزدهم پیراهن این تیم را به تن خواهند کرد یا خیر؟ یکی از این بازیکنان، محمد مسلمی پور است که به دلیل بی انضباطی از تیم کنار گذاشته شد و دیگری نیز مسیح زاهدی است که از شرایط فعلی خود ناراضی است.

داستان متفاوت مسیح و مسلمی پور

برخلاف وضعیت مشابه، داستان دو بازیکن یاد شده اما هیچ شباهتی به هم ندارد. محمد مسلمی پور که از نیمکت نشینی در بازی دوستانه مقابل نود ناراحت بوده و در وسط بازی از نیمکت به رختکن رفته با تنبیه انضباطی شدید دنیزلی روبرو شده است. به همین دلیل از هفته گذشته مباحثی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم ماشین سازی به گوش می رسید. این بازیکن حتی چند نوبت هم در تمرینات ماشین سازی شرکت کرد اما با توجه به اینکه باشگاه تراکتور رضایتنامه ای به این بازیکن نداده او دیگر در تمرینات ماشین سازی هم نتوانست شرکت کند.

طبق قانون او هنوز بازیکن تراکتور است و بدون رضایت این باشگاه نمی تواند در تمرین تیم دیگری شرکت کند. از سویی باشگاه نمی خواهد به همین راحتی سهمیه زیر ۲۳ سال خود که در تیم ملی امید بازی می کند از دست بدهد. مسئولان تراکتور به دنبال شرایطی هستند تا بار دیگر نظر دنیزلی را در مورد این بازیکن جویا شوند.

مسیح زاهدی اما بر خلاف میل و خواسته دنیزلی قصد ترک تراکتور را دارد. او که از بابت حضور در ترکیب اصلی تراکتور خیالش راحت نیست و مشکلاتی نیز در زمینه مالی با باشگاه دارد، هفته گذشته اعلام کرد که قصد ترک تراکتور را دارد. پس از غیبتی چند روزه، دنیزلی اعلام کرد که به مسیج زاهدی در تیمش نیاز دارد. به این ترتیب باشگاه تراکتور در تلاش است تا مقدمات بازگشت زاهدی را فراهم کرده و خواسته سرمربی تیم را اجابت کند.