واکنش حسن نژاد به شایعات پیرامون منطقه آزاد ارس
واکنش حسن نژاد به شایعات پیرامون منطقه آزاد ارس
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با انتقاد از درج شایعاتی مبنی بر کناره گیری محسن خادم عرب باغی از ریاست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تغییرات پی در پی مدیریتی در ارس می تواند مشکل ساز شود.

به گزارش عصرتبریز، محمد حسن نژاد در این خصوص گفت: عملکرد دو سال اخیر ارس غیر قابل مقایسه با سال های گذشته است.

وی اظهار داشت: اینکه برخی به جهت دستیابی به اهداف سلیقه ای و غیر قانونی مانع از ادامه مسیر پرشتاب ارس شوند، غیرقابل قبول می باشد.

وی تغییر مدیریتی پیاپی در این سازمان را یکی از معضلات بزرگ و گریبان گیر عنوان کرد و افزود: بعد از سال ها فعالیت و دگرگونی های مدیریتی، ارس به واسطه اتخاذ تصمیم ها و تدابیر اصولی در مسیر توسعه و رونق فعالیت های اقتصادمحور قرار گرفته و یکی از امیدهای تحقق پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور به شمار می رود.

لازم به ذکر است حسن نژاد روز گذشته نیز در مجلس در پی تصمیم برای تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و عدم اتخاذ تصمیم صحیح به رئیس جمهور تذکر داد.

وی در تذکر خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات برای تغییر مدیرعامل ساعی و فساد گریز سازمان منطقه آزاد ارس موجب ایجاد جو یأس میان مردم و سرمایه گذاران شده است، ضمن تذکر خواستار اتخاذ تصمیم فوری در این مورد شد.

گفتنی است در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر کناره گیری محسن خادم عرب باغی از منصب ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس در بین سرمایه گذاران و رسانه ها منتشر شد که موجب بروز ناامیدی و بلاتکلیفی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی این منطقه شده است.