شبکه سهند در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها خوب درخشید
شبکه سهند در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها خوب درخشید
رئیس خانه روابط عمومی آذربایجان‌شرقی گفت: درخشش هنرمندان و همکاران مرکز آذربایجان‌شرقی در جشنواره تولیدات مراکز استان‌های امسال ستودنی و غرورانگیز بود.

به گزارش عصرتبریز، همزمان با آئین تجلیل از برگزیدگان و افتخارآفرینان صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در جشنواره تولیدات مراکزاستان‌ها، رئیس خانه روابط عمومی آذربایجان‌شرقی با حضور در این آئین با اهداء دسته گلی از تلاش‌های مدیرکل مرکز قدردانی کرد.

مختار خوش پیمان، رئیس خانه روابط عمومی آذربایجان‌شرقی در این‌باره گفت: درخشش هنرمندان و همکاران مرکز آذربایجان‌شرقی در جشنواره تولیدات مراکز استان‌های امسال ستودنی و غرورانگیز بود.

وی افزود: این موفقیت نشان از ظرفیت بالای نیروی انسانی ماهر و باتجربه و امکانات مناسب در تبریز است.

خوش‌پیمان گفت: همه ما وظیفه داریم از تلاش یک‌ساله همکاران که در تراز نام زیبای تبریز واستان افتخارآفرینی کرده‌اند تشکر کنیم و حضور جمع کثیری از پیشکسوتان و همکاران بازنشسته صداوسیما در این آئین، بزرگترین پیام و تقدیر عملی از همکاران بود.

وی خاطرنشان کرد: بنده نیز با حضور و اهداء گل خرسندی خود را از این خیزش هنری و رسانه‌ای که در مرکز آذربایجان‌شرقی که با تیم مدیریتی جدید شروع شده، اعلام کردم.

رئیس خانه روابط عمومی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قطعاً تا رسیدن به نکته ایده‌ال و متناسب با دیدگاه مخاطبان هوشمند استان فاصله وجود دارد، گفت: مهم این است که مسیر و رویکرد موجود در مدیریت جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، این هدف مهم را نشانه گرفته و همه ما وظیفه داریم این هدف و رویکرد را تقویت کنیم.

گزارش عصر حاکی است که صداوسیمای آذربایجان‌شرقی در بیست‌ودومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها ۲۲ رتبه در حوزه‌های مختلف «صدا»، «سیما»، «خبر»، «پژوهش» و «موسیقی» کسب کرد.