روزهای خوش پسا فروزان در تراکتور
روزهای خوش پسا فروزان در تراکتور
حضور دو دروازه بان آماده، تراکتور را در شرایطی مطلوب پس از خروج فروزان قرار داده است.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور آذربایجان فصل گذشته را در حالی به پایان رساند که اتفاقات هفته های پایانی، این تیم را از رسیدن به عنوان قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد. محسن فروزان، دروازه بان سرخ پوشان در لیگ هجدهم با اشتباهات فاحشی که در بازی مقابل سپیدرود داشت، استارت این اتفاقات تلخ را زد. اشتباهاتی که فروازن در آن دیدار مرتکب شد، به تشخیص کمیته اخلاق عمدی بود و پای تبانی و شرط بندی نیز در پرونده سنگربان تراکتوری ها باز شد.

به این ترتیب فروزان به بدترین شکل ممکن از جمع تراکتوری ها جدا شد. با توجه به خرید محمدرضا اخباری در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم، تراکتوری ها دغدغه ای از بابت نداشتن فروزان در بازی های پایانی فصل نداشتند. با پایان لیگ هجدهم، باشگاه تراکتور اقدام به خرید یک دروازه بان دیگر کرد. رشید مظاهری، دروازه بان ملی پوش ذوب آهن با پیوستن به تیم تراکتور، در کنار محمدرضا اخباری، تراکتور را صاحب دو دروازه بان آماده کرد.

اینک تراکتوری ها روزهای خوشی را در دوران پسا فروزان سپری می کنند. روحیه بالای هر دو دروازه بان تراکتور باعث شده تا دنیزلی از بابت داشتن دروازه بان آماده در تیمش، آسوده خاطر باشد. محمدرضا اخباری که در دو بازی ابتدایی تیمش نیمکت نشین بود، همانند تمرینات آماده سازی پیش فصل، با جدیت و انگیزه ای بالا تمرین می کند. این موضوع باعث شده تا مظاهری نیز با جدیتی بالا در پی بالا نگه داشتن آمادگی خود باشد چرا که هر لحظه ممکن است، جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد.

در تمرینات روزهای اخیر تراکتور که بدون ملی پوشان از جمله رشید مظاهری، پیگیری می شود، محمدرضا اخباری تلاش می کند تا با نمایش هر چه بیشتر و بهتر توانایی های خود دنیزلی را مجاب به استفاده از او در ترکیب اصلی کند.