تامین بودجه خرید «واحد سیار فول اچ‌دی صداوسیمای آذربایجان شرقی»
تامین بودجه خرید «واحد سیار فول اچ‌دی صداوسیمای آذربایجان شرقی»
استاندار آذربایجان شرقی از تصویب اعتبار سهم استان برای خرید واحد سیار جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در روز ۱۶ شهریور، گفت: با توجه به ضرورت پوشش باکیفیت رویدادهای مهم استان از جمله مسابقات لیگ برتر فوتبال، هشت میلیارد تومان اعتبار به عنوان پنجاه درصد بودجه لازم برای خرید واحد سیار جدید صداوسیمای استان تصویب شد.

مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز از دستور تامین اعتبار پنجاه درصد سهم صداوسیما توسط ریاست این سازمان خبر داد و گفت: با ۱۶ میلیارد تومان مجموع اعتبار تصویب‌شده، «واحد سیار فول اچ‌دی ۸ دوربینی» به بهره‌برداری خواهد رسید که ظرفیت افزایش تا ۱۲ دوربین را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به زمان‌بر بودن خرید و نصب برخی تجهیزات، پیش‌بینی می‌شود واحد سیار جدید و فول اچ‌دی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در مدت «نُه تا دوازده ماه آینده» به بهره‌برداری برسد.

مرتضی صفری تامین واحد سیار جدید را تحولی بزرگ در صداوسیمای استان دانست و افزود: به علت برگزاری همایش‎های سراسری و بین‌المللی متعدد در تبریز و نیز حضور تیم‎های لیگ برتری در رشته‌های مختلف ورزشی، وجود یک واحد سیار پیشرفته برای پوشش باکیفیت این رویدادها بسیار ضروری بود که با تلاش‌های مجدانه ریاست سازمان صداوسیما و شخص استاندار آذربایجان شرقی این مهم در شُرُف تحقق می‌باشد.

وی اضافه کرد: آقای فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و آقای بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در عملیاتی‌شدن این پروژه همکاری تنگاتنگی با صداوسیمای استان داشتند.