پخش سریال “طاهره” در شبکه سهند
پخش سریال “طاهره” در شبکه سهند

عصر تبریز: “طاهره “عنوان سریالی است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به کارگردانی قربانعلی طاهر فر و نادر ساعی ور و تهیه کنندگی ناصر خیری روز های شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه استانی سهند به روی آنتن می رود. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای […]

عصر تبریز: “طاهره “عنوان سریالی است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به کارگردانی قربانعلی طاهر فر و نادر ساعی ور و تهیه کنندگی ناصر خیری روز های شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه استانی سهند به روی آنتن می رود.

طاهره

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، این سریال در سیزده قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید و داستان زندگی زنی بنام طاهره است که پس از فوت همسرش با اراده ای راسخ در صدد بر می آید که کارگاه تولیدی همسرش را پابرجا نگه دارد. اختلافات خانوادگی بر سر خانه پدری که قبل از فوت پدر به نام طاهره زده شده است کار را برای او سخت می کند و ماجراهایی تلخ و شیرین را برای او رقم می زند.

این سریال که به قلم قلم نادر ساعی ور نوشته شده است سعی دارد افرادی را به تصویر بکشد که در کنار همه سختی ها و مشکلات، سعی می کنند زندگی را آنطور که دوست دارند پیش ببرند و به حاشیه ها توجه نکنند.

تصویربرداری سریال ” طاهره “در سال ۹۳ کلید خورد و در مدت ۵ ماه کار تولید آن به اتمام رسید.

از سایر عوامل این سریال می توان به سعید محمد پناه به عنوان مدیر تصویربرداری ، بهرنگ پیلا موسیقی ، نادر ساعی ور تدوین ، مریم امینی مدیر تولید ، آرزو دهناد دستیار اول کارگردان، مرضیه محمدزاده منشی صحنه، یاشار مشیرفر طراح صحنه ، شهرام ولی پور طراح گریم ، هادی سیلمانزاده و اسماعیل محمدی صدابردار، آرزو دهناد طراح لباس و سالار حیدرنژاد به عنوان ناظر کیفی سریال اشاره کرد.

لعیا میر نصیری، هادی افتخارزاده، فاطمه اسمعیلی، ماهرخ رفیع زاده، سجاد راثی، بابک محمودی ، رقیه نجف زاده،  ثناپورسعیدی، سینا شاکر نسب، مینا اکبری، فاطمه منوچهری، فیروزه نعمتی، مینا کثیری نیز بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است این سریال روزهای یک شنبه ، سه شنبه و پنج شنبه نیز در ساعت ۹ صبح و ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه استانی سهند بازپخش خواهد شد.