دیدار مسئولان کانون پرورش فکری با خانواده شهید «وحید فرهنگی»
دیدار مسئولان کانون پرورش فکری با خانواده شهید «وحید فرهنگی»
مدیرکل و جمعی از مسئولان ستادی کانون پرورش فکری استان آذربایجان شرقی با حضور در منزل شهید مدافع حرم «وحید فرهنگی والا» از رشادت های این شهید والا مقام تجلیل کردند.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، در این دیدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گرفت، علی بینش، مدیر کل کانون استان با تجلیل از پدر و مادر بزرگوار شهید فرهنگی والا، از نامگذاری مرکز جدید التاسیس علوم و نجوم کانون تبریز به نام این شهید عزیز خبر داد.

وی با اشاره به عضویت شهید وحید فرهنگی والا در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز تصریح کرد خصایص و شخصیت ارزشمند این شهید بزرگوار همواره زبانزد مربیان کانون بوده است.

بینش، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل حاضر با رشادت و جوانمردی شهداء و ایثارگران را از وظایف اصلی کانون برشمرد.

در این دیدار پدر بزرگوار شهید فرهنگی والا نیز با اشاره به اهمیت و ارزش فعالیت های کانون درتربیت نسلی مومن و معتقد برای فردای میهن اسلامی با بیان خاطراتی اعتقاد قلبی این شهید عزیز مدافع حرم به کار و فعالیت فرهنگی را مورد تاکید قرار داد.

مرور خاطراتی از حضور فعال و خلاقانه شهید وحید فرهنگی والا در فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کانون از جمله برنامه های این دیدار بود.

دیدار مسئولان کانون پرورش فکری با خانواده شهید «وحید فرهنگی»