وزارت ورزش در حمایت از سرخابی‌ها بازنگری کند
وزارت ورزش در حمایت از سرخابی‌ها بازنگری کند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان باید در موضوع حمایت از ۲ تیم پایتخت تحت حمایت این وزارتخانه، بازنگری و در این خصوص اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش عصرتبریز، محمدحسین فرهنگی با اشاره به نامه اعتراضی خود به وزیر ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات بازی های روز گذشته رقابت های جام حذفی کشور، افزود: دو بازی روز گذشته در شهرهای تبریز و کرج که یک طرف آنها تیم های دولتی پایتخت بودند، تداعی گر پیروزی از قبل طراحی شده این دو تیم بود.

وی اظهار داشت: لازم است با ترتیبات جانبدارانه در همه رشته های ورزشی به ویژه فوتبال برخورد مناسبی به عمل آید و بازنگری هایی انجام پذیرد تا حداقل شاهد چنین صحنه هایی نباشیم، چون ادامه این روند روح سالم و فضای شاد ورزشگاه ها را به مخاطره می اندازد.

فرهنگی با اشاره به مقاومت شجاعانه و قابل تقدیر ۲ تیم شهرستانی با وجود جانبداری های آشکار در مقابل دیدگان تماشاگران حاضر در ورزشگاه های تبریز و کرج و میلیون ها بیننده تلویزیونی، اضافه کرد: این مقاومت تا دقایق پایانی بازی ها ادامه داشت که در نهایت، برخوردهای پیاپی داور، پیروزی دو تیم دولتی را به دنبال داشت.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وجود چنین رویه هایی در ورزش و فوتبال کشور ، مغایر با روح آزادمنشی ویژه فضاهای ورزشی است.

به نقل از ایرنا، در بازی ۲ تیم ماشین سازی و پرسپولیس تهران، داور بازی در دقایق پایانی یک خطای پنالتی برای تیم میهمان گرفت که با حاشیه های بسیاری مواجه شد و به دلیل این تصمیم داوری، فضای ورزشگاه متشنج و به اخراج سرمربی و مربی تیم ماشین سازی از سوی داور بازی منجر شد.

اشتباه داوری زمانی بیشتر شد و در نتیجه بازی تاثیر گذاشت که زمان های تلف شده بیش از دقایق واقعی مرده در طول بازی اعلام شد و در همین دقایق گل پیروزی بخش تیم تهرانی به ثمر رسید.

همچنین در بازی دو تیم گل ریحان البرز و استقلال تهران نیز شائبه هایی درباره اشتباهات داوری و تاثیر مستقیم این اشتباهات روی نتیجه بازی به نفع تیم تهرانی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد.