پشت پرده غیبت شکاری در ترکیب تراکتور
پشت پرده غیبت شکاری در ترکیب تراکتور
به نظر می رسد که دلیل غیبت هافبک جوان تراکتور فراتر از مسائل فنی باشد.

به گزارش عصرتبریز، جذب رضا شکاری، یکی از پر سر و صداترین نقل و انتقالات لیگ هجدهم برای باشگاه تراکتور آذربایجان بود. شکاری در حالی تراکتوری شد که تقریبا کار پیوستنش به پرسپولیس تمام شده بود. پس از حضور این بازیکن در تراکتور، سعید آذری، مدیرعامل وقت باشگاه ذوب آهن اعلام کرد که این انتقال غیر قانونی است و عواقب سختی در انتظار شکاری و باشگاه تراکتور خواهد بود. تراکتوری ها اما در واکنش به این موضوع اعلام کردند که هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی کند.

با آغاز لیگ برتر و در حالی که هواداران تراکتور منتظر رونمایی از خرید پر سر و صدای تیم شان بودند، شاهد غیبت بی وقفه رضا شکاری در ترکیب تیم دنیزلی بودیم. در طی هفته های ابتدایی، تصور بر این بود که شکاری هنوز نتوانسته خود را با شرایط تاکتیکی تیم جدیدش وفق دهد؛ با رسیدن به هفته ششم اما کم کم به نظر می رسد که غیبت شکاری فراتر از دلیلی است که مدیرعامل باشگاه تراکتور دو هفته پیش اعلام کرد.

در حالی که صادقیان به نقل از دنیزلی اعلام کرده بود که دلیل غیبت شکاری در ترکیب تراکتور، مربوط به مسائل فنی است، به نظر می رسد که این موضوع چیزی فراتر از بحث های فنی است. تراکتوری که دو فصل پیش از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بودند، با توجه به اقدامات قانونی باشگاه ذوب آهن در زمان حضور سعید آذری، دوست ندارند که استفاده از رضا شکاری به قیمت محرومیت شان تمام شود. به همین دلیل و به نقل از منابع آگاه، آنها در تلاش اند تا این موضوع را در سکوت خبری حل کرده و سپس بدون داشتن هیچ مشکلی، از وجود شکاری در ترکیب تیم شان بهره ببرند.