«شهین باهر» تخصص لازم برای شهردار بودن را دارد
«شهین باهر» تخصص لازم برای شهردار بودن را دارد
شهردار اسبق تبریز، از ایرج شهین باهر به عنوان یک فرد متخصص در حوزه شهرسازی و دارای معلومات برای اداره شهر یاد کرد و گفت: این تخصص باعث خواهد شد تا اقدامات مناسبی در شهرداری انجام شود. 

به گزارش عصرتبریز، علیرضا نوین درباره پروژه های عمرانی شهرداری تبریز در دوره حاضر اظهار کرد: عدم بهره برداری و افتتاح پروژه های بزرگ در حال حاضر به خاطر شرایط مالی است و امیدواریم دولت با تزریق بودجه های عمرانی، بسیاری از مشکلات شهرداری را حل کند.

او یادآور شد: در دوران شهرداری بنده نیز مشکلات و ضعف هایی وجود داشت و اکنون نیز وجود دارد پس باید همچنان برای حل مشکلات تلاش کرد.

شهردار اسبق تبریز درباره ایرج شهین باهر تصریح کرد: آقای شهین باهر علم و اطلاعات کافی برای شهرداربودن را دارند و مسلما این باعث خواهد شد تا اقدامات مناسبی را انجام دهند.

او همچنین افزود: شهردار بودن چند شاخصه مهم دارد که یکی دارا بودن علم مدیریت فنی شهر و دیگری اصطلاحا موجه بودن از نظر اجتماعیات است. آقای باهر علم تئوری مدیریت شهر را داراست به این معنی که شهرساز است و از نظر مدیریتی نیز کارهای عمرانی شخصی انجام داده و یک NGO به نام نظام مهندسی را مدیریت کرده است.

نوین بیان کرد: آقای باهر به عنوان یک فرد تبریزی به این شهر تعصب دارد و من آن را احساس کرده ام و به عنوان یک فرد متخصص و با معلومات انتظار داریم بتواند تخصص خود را به کار بگیرد، تکلیف پروژه های قبلی مانند میدان آذربایجان را مشخص کند و پروژه هایی که مقابل دید عموم شهروندان است از جمله خدماتی مثل آسفالت نیز تسریع شود.

  • منبع خبر: نهال امید