کودکان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی هستند
کودکان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی هستند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، گفت: چشم امید ما کودکان هستند و اینان هستند که آینده را تحویل خواهند گرفت.

به گزارش عصرتبریز، علی بینش در آیین ویژه «روز جهانی کودک» گفت: حضور و استقبال کودکان و اعضای مراکز کانون، بار مسئولیت کانون پرورش فکری را سنگین‌تر می‌کند و ما منت‌دار حضور آن‌ها هستیم.

وی افزود: دراین هفته، ۱۵۰۰ برنامه در ۳۰ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی در سطح استان، در موضوعات مختلف برای کودکان، در حال اجرا می‌باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: چشم امید ما کودکان هستند، اینان هستند که آینده را تحویل خواهند گرفت و ان شا الله شاهد موفقیت کودکان در مرحله های مختلف زندگی و اجتماعی خواهیم بود.

بینش افزود: هفته ملی کودک بهانه ای شده تا کودکان را بیشتر یاد کنیم و ما بزرگسالان مطالبات کودکان را باید در سطح جامعه مطرح کنیم و جوابگوی انتظارات آن‌ها باشیم.

وی ضمن اشاره به مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در طول هفته ملی کودک، گفت: ۵۰ قصه‌گوی منتخب و راه یافته از بین ۲۲۸ قصه‌گوی علاقه‌مند که آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کرده بودند، در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شرکت خواهند کرد.

بینش با بیان اینکه ۵ برگزیده‌ در بخش زنان و مردان به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، اضافه کرد: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه با حضور کودکان و نوجوانان و علاقه‌مندان این هنر در مجتمع کانون تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: آثار ۳ برگزیده بخش نوجوان و ۳ برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها به صورت فایل تصویری در سایت جشنواره قصه‌گویی بارگذاری شده و به صورت متمرکز و کشوری داوری خواهند شد.