نمایشگاه کتاب در ارومیه برگزار می‌شود
نمایشگاه کتاب در ارومیه برگزار می‌شود
ارومیه - معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب در محل دائمی نمایشگاه بین المللی ارومیه خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، علی مصطفوی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی هفته کتاب در ارومیه، اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه باید برنامه ریزی های لازم از هم اکنون انجام شود تا شاهد برپایی نمایشگاه پربار و غنی باشیم.

وی با بیان اینکه با همکاری وهمفکری بیشتر باید برای غنای برنامه های هفته کتاب در استان برنامه ریزی کرد افزود: هفته کتاب فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و فرهنگسازی جهت افزایش سرانه مطالعه است.

مصطفوی ادامه داد: برنامه های هفته فرهنگی کتاب امسال از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه با شعار حال خوش کتاب در استان برگزار می شود لذا با همدلی، همکاری و همفکری نهادها، ادارات و دستگاههای اجرایی باید بر غنای این هفته فرهنگی افزود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی بر تبلیغات محیطی، استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی و مطبوعات برای فرهنگسازی ترویج مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مناطق حاشیه شهر می توان از ظرفیت دفاتر تسهیلگری ارومیه، کتابخانه کانونهای مساجد استفاده و در این راستا برنامه ریزی لازم را انجام داد.