سرقت مسلحانه نافرجام از طلا فروشی در اردبیل
سرقت مسلحانه نافرجام از طلا فروشی در اردبیل
اردبیل - فرمانده انتظامی استان اردبیل از سرقت مسلحانه نافرجام از طلا فروشی با همدستی ۴ سارق و اعتراف این متهمان به قتل ۵ شهروند اردبیلی خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، سردار هوشنگ حسینی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه نافرجام از مغازه طلافروشی در شهرستان نمین در آبان ماه سال جاری و استفاده سارقان از خودروها و پلاک‌های مسروقه، بررسی موضوع با تشکیل چند اکیپ تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی و بررسی‌های تخصصی از صحنه جرم مشخص شد در پرونده سرقت مسلحانه نافرجام از طلا فروشی، ۶ سارق مشارکت داشتند که با جمع بندی دلایل و مستندات قانونی و استفاده از تجهیزات، سارقان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و با اشرافیت کامل اطلاعاتی در عملیات‌های مقتدرانه و هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انتقال سارقان به پلیس آگاهی و انجام بازجویی های پلیسی از آنان، افزود: سارقان در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده به سرقت مسلحانه از طلا فروشی اعتراف کردند.

سردار حسینی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات و بازجویی‌ها مشخص شد ۲ نفر از سارقان مسلح که پسر عمو هستند؛ اعتراف به قتل ۳ مرد و ۲ زن جوان اردبیلی کرده‌اند؛ یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.