از طرح‌های فناورانه در حوزه مدیریت بحران استقبال می‌کنیم
از طرح‌های فناورانه در حوزه مدیریت بحران استقبال می‌کنیم
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی فرصت مناسبی برای شناسایی طرح فناورانه در حوزه مدیریت بحران است.

به گزارش عصرتبریز، محمدباقر هنربر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی فرصت مناسبی برای شناسایی طرح فناورانه در حوزه مدیریت بحران است.

وی افزود: خوشبختانه در این نمایشگاه صنایع، فناروان و دانشگاه ها حضور پررنگی داشته اند و فناوری های نو و پیشرفته در جهت تجاری سازی ارایه شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در حوزه مدیریت بحران برخی طرح های فناورانه در این نمایشگاه حضور داشتند که مقرر شد برای بهره مندی از طرح و ایده این فناوران در جلسه ای جداگانه با آنها ارتباط برقرار کنیم.

هنربر از فناوران خواست هر طرحی که موثر در حوزه مدیریت بحران می باشد را به مدیریت بحران استانداری اعلام کنند تا از این ظرفیت و فرصت بتوانیم بهره مند شویم.

وی گفت: در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی چند طرح فناورانه در بحث کاهش مصرف انرژی، کاهش مصرف آب ارایه شده بود که مقرر شد با بررسی بیشتر فناروی ارایه شده به دستگاه های مربوطه معرفی شوند تا در بخش های مختلف به خصوص در بحث احیای دریاچه ارومیه از این فناوری ها استفاده شود.