لطف بزرگی که شامل حال تراکتور شده است
لطف بزرگی که شامل حال تراکتور شده است
تراکتوری ها در یک شرایط بسیار خوب برای بازگشت به جمع مدعیان قرار گرفته اند.

به گزارش عصرتبریز، تراکتور آذربایجان لیگ نوزدهم را در قامت یک مدعی آغاز کرد. کسب نتایج خوب و استمرار این نتایج، تراکتور را در کنار سپاهان به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل کرد. پیش از تعطیلی بازی های لیگ اما یک سونامی ویرانگر در تیم تراکتور، ۹ امتیاز را در ۳ بازی متوالی از این تیم ربود تا سرخ پوشان اندکی با صدر فاصله بگیرند. اندوخته قابل قبول در هفته های پیشین باعث شد تا این سونامی تراکتور را وارد بحران نکند. شاگردان دنیزلی در حالی به مسابقات بازگشتند که دو بازی پی در پی شان لغو شد و مدت های زیادی از آخرین بازی شان در لیگ برتر می گذرد.

با این حال، طی هفته های اخیر، با وجود اینکه تراکتوری ها بازی در لیگ برتر انجام نداده اند اما شرایط در بازی های تیم های رقیب به گونه ای رقم خورده که شاگردان دنیزلی با یک فرصت ایده آل برای جبران و بازگشت به جمع مدعیان مواجه هستند. در شرایطی که دیدارهای تراکتور مقابل شهرخودرو و پیکان لغو شد، استقلال از دو بازی ۴ امتیاز کسب کرد، سپاهان از یک بازی یک امتیاز کسب کرد و شهر خودرو نیز متحمل یک شکست تلخ شد تا در کنار شکست پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان، کلی اتفاق خوب برای تراکتوری ها رقم بخورد.

در چنین شرایطی، اگر تراکتور دو بازی معوقه خود مقابل شهر خودرو و پیکان را با برد پشت سر گذاشته و ۶ امتیاز کامل را کسب کند، ۲۳ امتیازی شده و طی صعودی ۶ پله ای در رده دوم جدول رده بندی قرار خواهد گرفت. البته زمان برگزاری جدید این بازی ها هنوز اعلام نشده و به احتمال زیاد پس از برگزاری چند هفته، تراکتوری ها مقابل پیکان و شهر خودرو قرار خواهند گرفت.