تراکتور از راس تا قعر در ابهام
تراکتور از راس تا قعر در ابهام
شرایط فعلی باشگاه تراکتور به گونه ای است که از راس تا قعر شاهد ابهامات بزرگی هستیم که تک تک آن می تواند در نیم فصل دوم تاثیر سوئی بر نتیجه گیری تیم داشته باشد.

به گزارش عصرتبریز، روز گذشته شاهد اتخاذ تصمیمات قابل تاملی در باشگاه تراکتور بودیم. تصمیماتی که در صورت عدم مدیریت صحیح می توانند بسیار نگران کننده و در ادامه، دردسر ساز باشند.

از راس تا قعر در ابهام

میر معصوم سهرابی پس از اینکه غلامرضا صادقیان از سمت خود کناره گیری کرد، مسئولیت امور مدیریتی باشگاه را به صورت موقت بر عهده گرفت. حال خبر می رسد که سهرابی تا پایان فصل این وظیفه را بر عهده خواهد داشت. بر اساس اخبار دریافتی از منابع آگاه اما خود سهرابی نیز هنوز به صورت قطعی نمی داند که در روزهای آینده چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. این موضوع باعث شده تا سرپرست موقت تراکتوری ها از هر گونه اظهار نظر قطعی در مورد امورات باشگاه طفره رفته و با پاسخ های دوپهلو به سوالات، راه را برای تایید و تکذیب های احتمالی باز بگذارد. در چنین شرایط یک سیر متوالی ابهام را در راس تا قعر باشگاه تراکتور شاهد هستیم.

تراکتور

علامت سوال بزرگ مقابل نام سرمربی

ساکت الهامی با کسب چهار برد متوالی به یک باره، به چهره ای محبوب در میان تراکتوری ها تبدیل شد. روز گذشته خبرهای ضد و نقیض بسیاری را در رسانه ها خواندیم؛ خبرهایی که الهامی را به عنوان سرمربی تراکتور تا پایان فصل معرفی کردند. این در حالی است که خود الهامی طی اظهار نظری جالب این خبر را نه تکذیب کرد و نه تایید! ساعاتی بعد نیز میر معصوم سهرابی در مورد این خبر گفت: “هفته آینده جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت مدیره در باشگاه تراکتور خواهیم داشت و در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و امیدوار هستیم این روند در نیم‌فصل دوم ادامه پیدا کند. مدتی است که ما آقای زنوزی را ندیدیم و به دلیل مشغله کاری و سفری که ایشان داشتند، گفت‌وگویی انجام ندادیم.” این اظهارات نشان می دهد که همچنان باید شاهد یک علامت سوال بزرگ مقابل نام سرمربی تراکتور باشیم. این در حالی است که شرایط تیم ایجاب می کند، در فرصت محدودی که وجود دارد، تکلیف سرمربی مشخص شده و تیم وارد نقل و انتقالات زمستانی و در ادامه فاز آماده سازی برای دور برگشت شود.

ساکت الهامی

اعلام لیست خروجی؛ چه کسی و چرا؟

کوین فورچونه، یوکیا سوگیتا و سید حامد موسوی بازیکنانی هستند که به نظر می رسد اولین گروه از جدا شده های زمستانی تراکتور باشند. جدایی فورچونه ای که با هزینه ای گزاف تراکتوری شد قطعی شده و سوگیتا نیز در آستانه جدا شدن قرار دارد. جدایی سید احمد موسوی نیز به هیچ عنوان ربطی به مسائل فنی نداشته و فعل و انفعالاتی را شامل می شود که خارج از مستطیل سبز را در بر می گیرند و صحبت از آنها در مجال این مطلب نیست. نکته مهم اما اینجاست که در حالی که تکلیف سرمربی تیم در نیم فصل دوم هنوز مشخص نشده، این تصمیمات از سوی چه کسی و با چه استدلالی اتخاذ شده است؟ در حالی که تراکتوری ها هنوز نمی دانند سرمربی شان در نیم فصل دوم ساکت الهامی خواهد بود یا فرد دیگری، سه بازیکن شان را تا این لحظه از دست داده اند. این در حالی است که تدوین لیست ورودی و خروجی تیم در نقل و انتقالات، از ابتدایی ترین وظایف و اختیارات یک سرمربی به شمار می رود و هیچ کس دیگری نمی تواند این وظیقه را عهده دار شود.