بلاتکلیفی بزرگ ناجی تراکتوری ها
بلاتکلیفی بزرگ ناجی تراکتوری ها
مربی موقت تراکتور در یک بلاتکلیفی بزرگ قرار گرفته است.

به گزارش عصرتبریز، ساکت الهامی پس از اینکه موفق شد به عنوان مربی موقت با تراکتور چند نتیجه خوب کسب کند، مورد حمایت هواداران و مدیریت باشگاه قرار گرفت. پس از پایان نیم فصل اول و در حالی که همه منتظر شنیدن خبرهای مربوط به مذاکره باشگاه تراکتور با گزینه های جانشینی دنیزلی بودند، از باشگاه تراکتور خبر رسید که با توجه به کسب نتایج خوب، ساکت الهامی به فعالیت خود در تراکتور تا پایان فصل ادامه خواهد داد.

این خبر خیلی زود توسط خود الهامی تکذیب شد اما مدیریت باشگاه موضع منفی در مورد آن نداشت. تا اینکه پس از مصاحبه دوشنبه شب محمدرضا زنوزی، مشخص شد که هنوز تکلیف سرمربی نیم فصل دوم تراکتور مشخص نیست. وی در این باره اظهار داشت: “اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل در جریان این موضوع هستند و هنوز با آن‌ها صحبت نکردم. قرار است مسئولان تراکتور هفته آینده درباره وضعیت سرمربی تیم تصمیم بگیرند.”

به این ترتیب باید گفت، ساکت الهامی در یک بلاتکلیفی بزرگ قرار دارد. در صورتی که او به عنوان مسئول شماره یک کادر فنی تراکتور انتخاب شود، سپری شدن این روزها به شدت به ضرر او خواهد بود چرا که تک تک این روزها که می توانند صرف برنامه ریزی و آماده سازی تیم شوند، در حال هدر رفتن هستند. در غیر این صورت نیز، با انتخاب سرمربی جدید، الهامی از یک بلاتکلیفی به یک بلاتکلیفی دیگر ورود پیدا خواهد کرد و باید منتظر بماند و ببیند که آیا جایی در کادر فنی جدید خواهد داشت یا خیر؟